  • 1. Data: 2009-10-25 08:20:16
    Temat: Ktory sprzet lepszy manta hdd-1000 czy mnp010?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Chodzi glownie o odtwarzanie radii internetowych, ale dowolnych
    wpisanych z palca - a nie tylko zdefiniowanych.

    I najlepiej jakby dalo sie sluchac radia bez wlaczania TV (tak aby udalo
    sie to wlaczyc uzywajac pilota tylko).

    Opisy tutaj:

    http://manta.info.pl//screens/MNP010/MNP010.html

    http://manta.tv/hdd1000.php

    Co polecicie? Jakies uwagi?

    A moze wogole inny sprzet?

    --
    crosspost...

  • 2. Data: 2009-10-25 08:39:53
    Temat: Re: Ktory sprzet lepszy manta hdd-1000 czy mnp010?
    Od: "R" <n...@w...pl>

    pieniądze wyrzucoine w błoto poczytaj wątki tutaj:
    http://www.manta.info.pl/viewtopic.php?t=10006&start
    =120

    jak już, to lepiej dołożyć i kupić coś sensownego szukaj popcorn A110

  • 3. Data: 2009-10-25 09:27:06
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Sun, 25 Oct 2009 09:20:16 +0100, fReLuZ napisał(a):

> [...]
    > wpisanych z palca - a nie tylko zdefiniowanych.
    >
    > I najlepiej jakby dalo sie sluchac radia bez wlaczania TV (tak aby udalo

    http://shop.xtreamer.net/categories/Xtreamer-Media-S
    treamers/
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 4. Data: 2009-10-25 22:54:46
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Michal Kawecki pisze:

> [...]
    [...]
    > http://shop.xtreamer.net/categories/Xtreamer-Media-S
    treamers/

    XStreamer to armata na muchę jeżeli pytający chce tylko słuchać
    internetowych stacji radiowych.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/