  • 1. Data: 2009-10-25 11:46:28
    Temat: Relpol. Przek. prądowy
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Czy Relpol robi przekaźniki prądowe? Bo przeglądam i nie widzę.

    Robert

  • 2. Data: 2009-10-25 17:13:20
    Temat: Re: Relpol. Przek. prądowy
    Od: "Piotr D." <r...@1...0.0.1>

    Robert Wańkowski wrote:
    > Czy Relpol robi przekaźniki prądowe? Bo przeglądam i nie widzę.

    Relpol z tego co pamiętam chyba nie miał takich w ofercie, za to napewno
    produkują je (z tych łatwo dostępnych w PL) F&F, Alstom, Omron

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-10-25 17:50:37
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr D."
    > produkują je (z tych łatwo dostępnych w PL) F&F, Alstom, Omron

    Dzięki. Ale już takich mechanicznych się nie robi?
    A potrzebne to do włączania wentylatora po uruchomieniu co najmniej jednej z
    maszyn (stolarnia).
    Aby nie ingerować w elektrykę maszyny chciałem na wejściu zasilania dać taki
    przekaźnik.
    Silniki 3-fazowe 1 kW - 5 kW.
    Można podłączyć kilka przekładników prądowych do jednego przekaźnika
    prądowego?
    Chyba nie.
    Gdyby połączyć wszystkie przekładniki szeregowo. Jest coś gotowego pod co
    można podpiąć taki łańcuszek?

    Robert

  • 4. Data: 2009-10-26 11:22:49
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Oct 2009 18:50:37 +0100, Robert Wańkowski wrote:
    >Użytkownik "Piotr D."
    >
    >Dzięki. Ale już takich mechanicznych się nie robi?

    W sumie kwestia przewiniecia cewki.
    Nie wiem co na to BHP, ale przewija sie latwo, szybko i przyjemnie, bo
    drut gruby :-)

    >Można podłączyć kilka przekładników prądowych do jednego przekaźnika
    >prądowego? Chyba nie.

    Ja bym pomyslal jakie ma skutki. Moze sie i da. Szczegolnie z jakimis
    prostownikami.

    Tu o ile rozumiem problemem bedzie mocno zmienne obciazenie, i ryzyko
    przegrzania przekaznika przy wiekszej ilosci maszyn.

    J.

  • 5. Data: 2009-10-26 17:41:58
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    Z tego co widzę na stornach RELPOLU to można zamówić przekaźnik np. RU400 z
    cewką prądową np. na 5A.

    http://www.relpol.pl/data/products/pl_PL/52/RU400.pd

    Zbyszek

  • 6. Data: 2009-10-26 21:14:32
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Zbyszek"

    > Z tego co widzę na stornach RELPOLU to można zamówić przekaźnik np. RU400
    > cewką prądową np. na 5A.

    A jednak!. Ale cena standardowego RU400 to prawie 300 zł netto.

    Robert

  • 7. Data: 2009-10-26 21:15:41
    Temat: Re: Relpol. Przek. pršdowy
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "J.F."

    > Tu o ile rozumiem problemem bedzie mocno zmienne obciazenie, i ryzyko
    > przegrzania przekaznika przy wiekszej ilosci maszyn.

    Myślałem o jednym przekaźniku na każdą maszynę.

    Robert

  • 8. Data: 2009-10-27 21:58:13
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "J.F."

    > Myślałem o jednym przekaźniku na każdą maszynę.
    >
    > Robert

    ale są i R15, które są tańsze