  • 1. Data: 2016-01-24 20:49:00
    Temat: Ktos szukal taniego i dobrego miernika
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    Tu aukcja, nie moja, sprzedawca sprawdzony
    http://allegro.pl/fluke-philips-multimetr-cyfrowy-4-
    1-2-cyfry-i5937640538.html

    fluke za 129zł + wysyłka, wg mnie okazja.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 2. Data: 2016-02-02 18:54:21
    Temat: Re: Ktos szukal taniego i dobrego miernika
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-01-24 o 20:49, janusz_k pisze:
    > Tu aukcja, nie moja, sprzedawca sprawdzony
    > http://allegro.pl/fluke-philips-multimetr-cyfrowy-4-
    1-2-cyfry-i5937640538.html

    > fluke za 129zł + wysyłka, wg mnie okazja.

    Może i fluke ale zdecydowanie wyjęty z jakiegoś zachodniego śmietnika.
    Otworzyłem paczkę i mało nie rzygnąłem. Nie wiem czy to próbować myć czy
    od razu zutylizować.

  • 3. Data: 2016-02-02 20:33:33
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 02.02.2016 o 18:54, ww pisze:

    > Może i fluke ale zdecydowanie wyjęty z jakiegoś zachodniego śmietnika.
    > Otworzyłem paczkę i mało nie rzygnąłem. Nie wiem czy to próbować myć czy
    > od razu zutylizować.

    Ale na zdjęciach wyraźnie widać, że obudowa upaprana, połamana i
    wymazana jakimś klejem czy innym dziadostwem. Widziały gały co brały.

    Jakub Rakus

  • 4. Data: 2016-02-02 20:53:43
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-02-02 o 18:54, ww pisze:
    1-2-cyfry-i5937640538.html

    > Może i fluke ale zdecydowanie wyjęty z jakiegoś zachodniego śmietnika.
    > Otworzyłem paczkę i mało nie rzygnąłem. Nie wiem czy to próbować myć czy
    > od razu zutylizować.

    A działa Ci? bo ja dostałem uszkodzonego niestety :(
    W ten sposób firma straciła moje zaufanie, a kupiłem w sumie trzy rózne
    mierniki u nich, 2 dobre, 1 zepsuty, kolega za moja namową kupił także
    tego fluka i właśnie dzwonił że też mu coś zle działa, więc tutaj firma
    dała ciała przy sprawdzaniu.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 5. Data: 2016-02-02 20:58:02
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-02-02 o 20:33, Jakub Rakus pisze:

    > Ale na zdjęciach wyraźnie widać, że obudowa upaprana, połamana i
    > wymazana jakimś klejem czy innym dziadostwem. Widziały gały co brały.

    Ale mój wcale tak źle nie wygląda. Najgorszy jest ten smród i obrzydliwa
    lepkość. Trochę umyłem i jest lepiej ale długo jeszcze będę musiał myć
    rece po każdym dotknięciu.

    Drugi problem jest taki, że na razie nie udało mi się tego włączyć.

  • 6. Data: 2016-02-02 20:58:55
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-02-02 o 20:53, janusz_k pisze:

> [...]
    > mierniki u nich, 2 dobre, 1 zepsuty, kolega za moja namową kupił także
    > tego fluka i właśnie dzwonił że też mu coś zle działa, więc tutaj firma

    Heh. No właśnie jakoś nie....
    Ale testowałem tylko na zasilaczu. Czyli baterii nawet nie kupować ?

  • 7. Data: 2016-02-02 21:00:43
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-02-02 18:54, ww wrote:
    1-2-cyfry-i5937640538.html
    > Może i fluke ale zdecydowanie wyjęty z jakiegoś zachodniego śmietnika.
    > Otworzyłem paczkę i mało nie rzygnąłem. Nie wiem czy to próbować myć czy
    > od razu zutylizować.

    Jak juz kupować byle co to było kupić chiński UT61E zamiast Fluke dla
    szpanu :P

  • 8. Data: 2016-02-02 21:30:24
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jakub Rakus" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale na zdjęciach wyraźnie widać, że obudowa upaprana, połamana i wymazana
    > jakimś klejem czy innym dziadostwem. Widziały gały co brały.

    A nawet napisali, dlaczego... I co w związku z tym.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 9. Data: 2016-02-02 22:41:57
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-02-02 o 20:58, ww pisze:

    > Heh. No właśnie jakoś nie....
    > Ale testowałem tylko na zasilaczu. Czyli baterii nawet nie kupować ?
    Ja też na zasilaczu, ale rozebrałem go i naprawiłem :) działa świetnie.
    Spróbuj czy ci wszystkie zakresy chodzą, to naprawdę porządny miernik i
    świetnie pracuje, jest szybki i dokładny. Bargraf ma super.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 10. Data: 2016-02-02 22:43:16
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    > Jak juz kupować byle co to było kupić chiński UT61E zamiast Fluke dla
    > szpanu :P
    Piłeś dzisiaj? jak piłeś to nie pisz, nawet nie wiesz co to za miernik.

    --
    Pozdr

    Janusz_K