  • 1. Data: 2016-01-25 00:27:57
    Temat: smar silikonowy
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ten co wygląda jak smalec :)

    Widzieliście gdzieś w sklepie stacjonarnym?
    Leruła dopiero budują w mojej wiosce.

    W poprzedniej pracy miałem pełno w złączach kablowych
    ale niemondry wywaliłem je zamiast odłożyć do przydasi :/

    jak nie znajdę to pozostaje online kot w worku mejd in czajna

    http://allegro.pl/smar-silikonowy-500g-cx-80-i505952
    8474.html

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2016-01-25 11:29:56
    Temat: Re: smar silikonowy
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-01-25 o 00:27, PiteR pisze:
> [...]
    > ale niemondry wywaliłem je zamiast odłożyć do przydasi :/
    >

    > jak nie znajdę to pozostaje online kot w worku mejd in czajna

    Sklep z uszczelkami do kranów, znajomy chemik pracujący w laboratorium...

    P.P.

  • 3. Data: 2016-01-25 11:34:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    et...
    >Widzieliście gdzieś w sklepie stacjonarnym?
    >Leruła dopiero budują w mojej wiosce.

    Castorama pewnie tez dopiero w budowie :-)

    To moze jakis "motoryzacyjny" lub rowerowy.

    >jak nie znajdę to pozostaje online kot w worku mejd in czajna
    >http://allegro.pl/smar-silikonowy-500g-cx-80-i50595
    28474.html

    Zobacz jeszcze ceneo czy skapiec. Teraz nie tylko allegro sprzedaje w
    necie :-)

    J.

  • 4. Data: 2016-01-25 18:03:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > Castorama pewnie tez dopiero w budowie :-)

    Castorama w planach na 2053r przy obwodnicy ;) Praktiker był
    pierwszy i zepsuł wszystko.

    > To moze jakis "motoryzacyjny" lub rowerowy.

    Udało się w PSB tadam.

    --
    Piter

    Let me see your war face.