  • 21. Data: 2019-09-25 10:51:10
    Temat: Re: Kupno skutera w celu utrzymania znizek OC, AC - ma to sens?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-09-25 o 10:09, viktorius pisze:

    > Szukaj innego, na własną rękę, czy przez rankomaty czy inne podobne.
    > Mi odnowienie wyszło więcej, niż wyklikanie rankomatem ubezpieczenia w
    > tym samy towarzystwie. Gdyby nie było jeszcze innej, tańszej oferty u
    > konkurencji, trzebaby rozważyć rozwiązanie dotychczasowej polisy i
    > podpisanie nowej z tym samym towarzystwem. :)

    Skoro w tym samym, to nie musisz wypowiadać starej.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2019-09-25 11:56:44
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-09-25 o 10:51, Liwiusz pisze:

    > Skoro w tym samym, to nie musisz wypowiadać starej.

    Nie przerabiałem tego scenariusza to nie wiem. Żeby nie wyszło tak, że
    stara wisi automatycznie przedłużona, bo nie wypowiedziana, a nowa
    równolegle, jako nowy kontakt.
    Cholera wie jak te ich systemy działają, czy nowa nadpisze czy się
    dopisze ;)

    Wybrałem bramkę numer dwa, pójście do innego, tańszego ubezpieczyciela :)

    --
    viktorius

  • 23. Data: 2019-09-25 12:59:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik viktorius v...@i...pl ...

> [...]
    >
    > Robi się jak u operatorów komórkowych, pozyskanie nowego klienta
    > jest ważniejsze, niż utrzymanie dotychczasowego.

    To jest dla mnie oczywiste. Nowa u innego operatora jest podpisana.
    Ja tylko pokazuje jaka jest uczciwosc kalkulacji ceny ubezpiczenia,
    znizki sriszki itp. A tak naprawde cena wykalkulowana z powietrza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch