  • 1. Data: 2015-03-23 16:35:10
    Temat: Kupon rabatowy do oddania
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Hej,

    Mam kupon rabatowy na zakupy w x-kom.pl (akcesoria komputerowe) - zniżka
    20zł za zakupy powyżej 100zł. Nie wykorzystam tego a szkoda, żeby się
    zmarnowało (kupon jest ważny do końca marca), więc jak ktoś chce, to mogę
    podesłać numer kuponu na priv.

    Żeby nie było że spam - nie mam z tym sklepem nic wspólnego oprócz tego,
    że robiłem tam zakupy i dostałem kupon.

    Pozdr.

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/