  • 21. Data: 2017-01-09 19:11:00
    Temat: Re: Kurier od Virgin Mabile
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Trybun
    naskrobał(a):

    > Ale zdaje się T-m (i Orange) ma teraz najbardziej rozbudowaną bazę
    > przekaźników z LTE w Polsce..

    Być to może. Ale w wiosce z tramwajami pod nazwą Szczecin jest takie
    miejsce że zarówno Orangutan jak i T-m maja zasięg H lub w najlepszym
    wypadku H+. Natomiast (tfu)Play ma LTE. To jest budynek parterowy pokryty
    dachem drewnianym z papą jako okładziną przeciwdeszczową. Dziwne to dla
    mnie.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz wolnym krokiem zbliżył się do lokalu kontaktowego. Zapukał

  • 22. Data: 2017-01-11 09:07:41
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-01-09 o 10:11, Chris pisze:

    > Ja też, ale dowód musiałeś dać do xero w punkcie albo wysłać do nich
    > mailem (chyba bo nie pamiętam). Ja tylko dałem opcję na stronie
    > zarejestruj i przyjęło rejestrację bez problemu. Mam 2 numery swoje,
    > jeden przenoszony i jeden nowy dla tabletu, żona ma 1 numer
    > przenoszony i też nie miała kuriera przy rejestracji a tylko dodanie
    > na stronie.

    Czyli najprawdopodobniej nie masz jeszcze zarejestrowanych tych kart...
    Albo gdy rejestrowałeś swoje to obowiązywały jeszcze inne zasady.. Teraz
    nie ma możliwości wysyłania xsero.

    Też wypełniłem formularz na ich stronie, i też nie było z tym żadnego
    problemu.. Jednak do pełnej rejestracji potrzebna jest wizyta kuriera
    który zweryfikuje dane podane na ich stronie.

  • 23. Data: 2017-01-11 09:10:09
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-01-09 o 19:11, ...:::WISKOLER:::... pisze:
> [...]
    > wypadku H+. Natomiast (tfu)Play ma LTE. To jest budynek parterowy pokryty
    > dachem drewnianym z papą jako okładziną przeciwdeszczową. Dziwne to dla

    Oczywiście to teoria - wzajemne korzystanie ze wspólnych nadajników
    miało zapewnić Orange i T-m najlepszy zasięg w Polsce. A tu i u mnie też
    próżno szukać LTE od nich także w mojej lokalizacji. O dziwo, mam zasięg
    (antena zewnętrzna) w tym standardzie od teoretycznie najgorszego pod
    względem w Polsce - Play.. Prędkość to w porywach "zabójcze" do 15Mb/s
    ale jednak zasięg jest.

  • 24. Data: 2017-01-11 11:21:13
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-01-11 o 09:07, Trybun pisze:

> [...]
    > problemu.. Jednak do pełnej rejestracji potrzebna jest wizyta kuriera
    > który zweryfikuje dane podane na ich stronie.

    https://virginmobile.pl/klub-virgin/zarzadzanie-kont
    em/rejestracja-numerow
    Rejestracja numerów
    Nie posiadasz żadnych numerów do zarejestrowania.

    Zarejestrowane, sam się zdziwiłem jak wypełniałem formularz że nie
    chcieli wysłać kuriera tylko zarejestrowali on-line.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 25. Data: 2017-01-11 11:52:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 11 stycznia 2017 11:21:30 UTC+1 użytkownik Chris napisał:

    > Zarejestrowane, sam się zdziwiłem jak wypełniałem formularz że nie
    > chcieli wysłać kuriera tylko zarejestrowali on-line.
    Skoro miałeś już jeden nr zarejestrowany, to mieli Ciebie "zidentyfikowane" więc
    kolejne numery które podłączałeś do swego konta w Virgin rejestrowali automatycznie
    Podobnie jest u innych operatorów- zarejstrować można przez BOA czy chociażby smsem(z
    zarejstrowanego nr)

  • 26. Data: 2017-01-11 12:00:53
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-01-11 o 11:21, Chris pisze:

> [...]
    >
    > Zarejestrowane, sam się zdziwiłem jak wypełniałem formularz że nie
    > chcieli wysłać kuriera tylko zarejestrowali on-line.

    Mój nie jest zarejestrowany, ale wysłałem maila z zapytaniem.. zobaczymy
    co odpowiedzą.

  • 27. Data: 2017-01-11 21:12:58
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-01-06 09:39, Trybun wrote:

    > Robił ktoś online rejestrację karty w VM? Konkretnie chodzi mi o czas
    > oczekiwania na kuriera. Tydzień temu rejestrowałem się na ich stronie, a
    > kuriera nadal nie widać.

    dzisiaj był kurier od VM - zamówiony w piątek ub. tygodnia.
    Czyli nie najgorzej.

  • 28. Data: 2017-01-12 13:28:25
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-01-11 o 21:12, AL pisze:

    > dzisiaj był kurier od VM - zamówiony w piątek ub. tygodnia.
    > Czyli nie najgorzej.

    U mnie też już dotarł. Dziwna sprawa, wczoraj wysłałem maila z
    zapytaniem jak daleko jest posunięty ten mój proces rejestracji. Dzisiaj
    rano dostałem odpowiedź - "wniosek został wysłany 11 01 2017", a przed
    godziną już był u mnie kurier.. Przez tydzień nic nie robili a później
    uwinęli się w ciągu paru godzin..

  • 29. Data: 2017-01-14 18:11:01
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 11.01.2017 o 11:52, Kris pisze:

> [...]
    > Podobnie jest u innych operatorów- zarejstrować można przez BOA czy chociażby

    Tylko że wcześniej na w/w stronie pisało nie zarejstrowany i musiałem
    daż rejestrację, tylko że u mnie zadziałało to on-line i nie musiałem
    czekać na kuriera.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl
    Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu. 1