  • 91. Data: 2013-10-02 19:31:45
    Temat: Re: Kwestionowane fotoradary
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 02.10.2013 19:26, k...@g...com pisze:
    > Coś mi się wydaje...

    Mi się wydaje, że nie umiesz skonfigurować czytnika poprawnie.
    W temacie - nie masz racji.

    --
    anacron
    aba/

  • 92. Data: 2013-10-02 19:32:40
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 02.10.2013 19:05, J.F pisze:
    > A podeslij te punkty NIKowi.

    Daj adres e-mail i powiedz jak długo (jeden co minutę) ma być wysyłany
    mail :) Myślisz, że im tego nie wysyłałem? :)

    --
    anacron
    aba/

  • 93. Data: 2013-10-02 19:32:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-02 18:24, Shrek pisze:

    > Bo nie ma znaczenia

    Aha, to bez znaczenia. Szczególnie, że FR na tym odcinku nie
    działał.

    > -jedyna zmiana organizacji ruchu, to była zmiana
    > ograniczeń z 30 na 50.

    Oczywiście, zapomniałeś jeszcze o zniknięciu FR, który się
    pojawił powtórnie (o czym już nie napisałeś). Tak, to by
    przeczyło teorii spisku SM i Galasa.

    > Tak - ty jesteś nieomylny, a wszyscy dookoła kłamią -

    Spoko, Ty zacząłeś z Napoleonem, ja się dostosować potrafię.

    > masz jakieś
    > wsparcie? Ktoś pamięta tą zmianę organizacji?

    Pewnie nikt, objazdów też nikt nie pamięta.

    > Bo o tym, że po prostu zmieniono 30 na 50 (i znikięto fotoradar) to w tym wątku
    >kilka osób już wspomniało.

    Już się przyzwyczaiłem, że ludzie potrafią oceniać bardzo
    powierzchownie pewnie rzeczy i z wygody płynąć z prądem.
    Np. o FR na Puławskiej też się sporo "ciekawych" rzeczy
    dowiedziałem.

  • 94. Data: 2013-10-02 19:37:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-02 19:32, Artur Maśląg wrote:

    > Aha, to bez znaczenia. Szczególnie, że FR na tym odcinku nie
    > działał.

    Sam widzisz.

    > Oczywiście, zapomniałeś jeszcze o zniknięciu FR, który się
    > pojawił powtórnie (o czym już nie napisałeś).

    A co ma do rzeczy? Pojawił się po kolejnej zmianie organizacji ruchu.

    > Pewnie nikt, objazdów też nikt nie pamięta.

    Ty nie pamiętasz - jest kilka osób, co pamiętają.

    > Już się przyzwyczaiłem, że ludzie potrafią oceniać bardzo
    > powierzchownie pewnie rzeczy i z wygody płynąć z prądem.

    Jeszcze raz - na czym polegała ta "zmiana organizacji ruchu" oprócz
    zmiany 30 na 50?

    Shrek.

  • 95. Data: 2013-10-02 19:42:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-02 19:04, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    > W dniu 2013-10-02 18:16, J.F pisze:
    (...)

    > Zacytowalem twierdzenie organizatora akcji dokladnie.
    > Ze strony na ktora sie powolales, i nawet podkreslone przez autorow".

    Nie, tak naprawdę przekleiłeś to co na pierwszej chyba stronie
    było napisane.

    > Jesli organizator sie pomylil i mial co innego na mysli, to juz nie moja
    > wina.

    Hmmm, przeoczyłeś pewnie fragmenty z innymi danymi. Jeszcze
    ciekawsze jest to, że wcześniej sugerowałeś, że to ja niby
    pamiętam (odnoszę się itd.) do medialnych doniesień o 30%.
    W sumie to ci się trochę dziwię, ponieważ jakiś czas temu już
    dyskutowaliśmy o danych w zakresie poprawy bezpieczeństwa na
    DK8. Wtedy jakoś nie specjalnie nie protestowałeś, że
    wskaźniki prezentują sporą poprawę, natomiast podnosiłeś
    oczywiście kwestię tego, że nie wiesz jak to policzyli.

    Czyli piszesz zupełnie nie na temat.

  • 96. Data: 2013-10-02 19:58:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-10-02 19:37, Shrek pisze:
    > On 2013-10-02 19:32, Artur Maśląg wrote:
    (...)

    > Sam widzisz.

    Widzę, że celowo pomijasz niewygodne fakty. Ciekawe skąd te
    narzekania, że SM się dalej z mobilnym ustawiała...

    > A co ma do rzeczy? Pojawił się po kolejnej zmianie organizacji ruchu.

    Normalnie, zaczęli rumakować to wrócił tam gdzie miał stać przed
    tym całym cyrkiem.

    > Ty nie pamiętasz - jest kilka osób, co pamiętają.

    Lepiej idź do lekarza z tym co pozostało po pokąsaniu. Może
    po śladach wyjaśni co to było :>

    > Jeszcze raz - na czym polegała ta "zmiana organizacji ruchu" oprócz
    > zmiany 30 na 50?

    "
    Masz bardzo wybiórczą pamięć i tendencyjnie podajesz fakty.
    Ruch się uspokoił to FR zdjęli, a ograniczenie zostało zdjęte
    po zmianach w organizacji i zapewne po analizie sytuacji.
    "

    W zakresie szczegółów zmiany organizacji oraz analizy sytuacji
    proponuję skierować zapytanie do ZDM i Galasa. SM wcześniej
    miało uzgodnioną lokalizację i tam też FR stanął. Został
    dostosowany do sytuacji zastanej, a nie ją sprowokował.

  • 97. Data: 2013-10-02 20:05:59
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Jeszcze raz - na czym polegała ta "zmiana organizacji ruchu" oprócz zmiany
    > 30 na 50?

    LOL. Poszukaj w archiwum :)

    PS. Chce ci się kopać z koniem ?

  • 98. Data: 2013-10-02 21:05:16
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Artur Maśląg" wrote in message

    > Co nie był? Oczywiście że był wcześniej projektowany i nie miało to
    > związku z ograniczeniem, które się pojawiło z tytułu objazdu
    > tunelu. Przestań bredzić.

    Wcale nie bredzi. Objazd tunelu prowadził idealnie prosto starym śladem
    Wisłostrady. Ograniczenie w tym miejscu do 30km/h było tam zupełnie bez
    sensu. Jedyny wątpliwy fragment tego 'objazdu' to koniec starej Wisłostrady
    przy wylocie tunelu (za Jaracza), bo lewy pas dość mocno był przechylony -
    tam faktycznie mogłoby stać ograniczenie prędkości, ale na odcinku 50m.

    --
    Axel

  • 99. Data: 2013-10-02 21:15:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-02 19:58, Artur Maśląg wrote:

    <ciach nieistotne szczegóły i osobiste wycieczki>

> [...]
    > Ruch się uspokoił to FR zdjęli, a ograniczenie zostało zdjęte
    > po zmianach w organizacji i zapewne po analizie sytuacji.

    Jeszcze raz - proste naprawdę pytanie - na czym polegała ta zmiana
    organizacji ruchu?

    Shrek.

  • 100. Data: 2013-10-02 21:16:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-02 21:05, Axel wrote:

> [...]
    > Wisłostrady przy wylocie tunelu (za Jaracza), bo lewy pas dość mocno był
    > przechylony - tam faktycznie mogłoby stać ograniczenie prędkości, ale na

    Jednak pechowo się złożyło, że fotoradar był wcześniej.

    Shrek