  • 1. Data: 2009-03-04 15:23:25
    Temat: cyfra+, zamawianie filmów
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Jest w cyfrze+ opcja odpłatnego zamawiania filmów. Zamawianie odpłatne z
    poziomu dekodera.
    Powiedzcie mi proszę, skąd pracownicy cyfry+ wiedzą, że ja oglądam taki
    film powiedzmy w systemie VOD.
    Rozumiem, że moj dekoder pobiera sygnał ale przeciez nie wysyła. Skad
    więć oni wiedzą, że ja to oglądałem? Skad wiedzą jaka kwota mnie maja
    obciążyc?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-04 17:37:45
    Temat: Re: cyfra+, zamawianie filmów
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "a402" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiedzą, że ja to oglądałem? Skad wiedzą jaka kwota mnie maja obciążyc?
    żeby obejrzeć film musisz wpisać kod, jak Ci dadzą kod to wiedzą, że dali

  • 3. Data: 2009-03-04 17:51:04
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    gasper pisze:
    > Użytkownik "a402" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > żeby obejrzeć film musisz wpisać kod, jak Ci dadzą kod to wiedzą, że dali

    nie muszą wiedzieć, że dotarł, klient ma zapłacić, a czy bedzie oglądał
    czy nie to inna sprawa. po zapłaceniu dany film jest dopiero odblokowany.

    pawell

  • 4. Data: 2009-03-04 18:21:30
    Od: "Wolvier" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > oni wiedzą, że ja to oglądałem? Skad wiedzą jaka kwota mnie maja obciążyc?

    obaj "zamówcy" szaleją z odpowiedziami....

    Tu masz instrukcje
    http://www.cyfraplus.pl/_abo_vod-jak-zamowic.html
    we flashu i w pdfie.
    Uprawnienia idą na dany nr seryjny dekodera (nie karty!), a kwota należna za
    film jest doliczana do następnej faktury.

    Wchodząc w menu dekodera, bez zamawiania, można sobie opis przeczytać i
    trailer oglądnąć lub urywek i to wszystko.
    Aha jeszcze dana pozycja musi być ściągnięta na dysk, ale to już inna
    historia....

  • 5. Data: 2009-03-05 08:24:23
    Od: a402 <z...@o...pl>

    pawell32 pisze:

    > nie muszą wiedzieć, że dotarł, klient ma zapłacić, a czy bedzie oglądał
    > czy nie to inna sprawa. po zapłaceniu dany film jest dopiero odblokowany.

    dzieki

  • 6. Data: 2009-03-10 23:13:36
    Od: "Pa_blo" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Wolvier" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Uprawnienia idą na dany nr seryjny dekodera (nie karty!), a kwota należna
    > za

    a jak zmienic nr seryjny w PVR ? ;)

    Picasso