  • 1. Data: 2009-03-02 11:03:43
    Temat: Re: LCD 46 -47 cali?
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    gawel pisze:
    > witam
    > prosze o porade szukam LCD-ka w cenie 5-7 tys.
    > myslalem o LG LG 47LG7000 ( duzy plus 5 lat gwarancji) lub o Samsungu LE
    > 46A786.
    > znalazlem tez Samsunga 52 cale z koncowka 756 za mniejsze pieniasze niz
    > 786.
    > Moze macie jakies inne sugestie co wybrac.
    > wymagania to 100Hz,Full HD.
    > Samsung ma tez PIP zcego nie ma LG.
    > bede wdzieczny za wszelka pomoc.
    > dzieki
    > pzdr

    SONY, pierwsi wprowadzili 5 lat gw.
    od LG wole już Samsunga.

    pawell

  • 3. Data: 2009-03-04 11:10:47
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

  • 4. Data: 2009-03-04 13:39:23
    Od: gawel <g...@o...pl>

    co do Sony to porownywalem obraz z Samsunga i Sony.
    Sony wypadal znacznie gorzej,dopieromodele powyzej 9 tysiecy powalaly
    obrazem.

  • 5. Data: 2009-03-04 17:48:33
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    gawel pisze:
    > co do Sony to porownywalem obraz z Samsunga i Sony.
    > Sony wypadal znacznie gorzej,dopieromodele powyzej 9 tysiecy powalaly
    > obrazem.

    każdy ma inne spojrzenie na obraz. dla mnie samsung nie ma polotu w
    niczym, a sony pewno jest trochę przereklamowane.
    moja bravia ma 2 lata i nie widzialem samsunga co by miał bardziej
    naturalny obraz. po to każdy ma wybór, i ja uważam, że samsung ostatnij
    serii - 6 - można mówić o dobrym obrazie.
    znam takich, którym się podoba synowa i znam takich którym się teściowa
    podoba ;-)

    pawell