  • 1. Data: 2009-03-04 12:25:59
    Temat: Kabel Euro/Euro, kolejność załączania.
    Od: "Łukasz" <n...@d...com>

    Witam,

    Wiem, że problem może wydawać się śmieszny i niedorzeczny, jednak tyle w
    życiu widzialem paradoksów, że wolę zapytać...

    Czy jest obojętne, którą końcówkę "pełnego" kabla Euro/Euro wpinamy do
    telewizora, a którą np. do tunera statelitarnego lub magnetowidu? Bo u mnie
    przy jednym połączeniu wszyskto jest ok natomiast gdy odwrócę kolejność
    załączania to występuje brak sygnału. Aby było jeszcze śmieszniej to
    straciłem połowę dnia aby do tego dojść ;)

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-03-04 12:39:52
    Temat: Re: Kabel Euro/Euro, kolejność załączania.
    Od: seba <s...@g...com>

    On 4 Mar, 13:25, "Łukasz" <n...@d...com> wrote:

> [...]
    > załączania to występuje brak sygnału. Aby było jeszcze śmieszniej to
    > straciłem połowę dnia aby do tego dojść ;)

    Całkiem możliwe, że ktoś zrobił z niego jednokierunkowy. Też często
    tak robiłem jak duchy latały po ekranie. Pomagało.

  • 3. Data: 2009-03-04 20:42:47
    Od: "ZeN" <z...@n...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <n...@d...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > kolejność załączania to występuje brak sygnału. Aby było jeszcze
    > śmieszniej to straciłem połowę dnia aby do tego dojść ;)

    Tak... obojętne jak podłączysz, musi działać...
    Po prostu któryś przewód ma przerwę...
    http://www.hardwarebook.info/Video_to_TV_SCART

    ZeN