  • 1. Data: 2009-04-20 21:34:13
    Temat: LCD BENQ E2200HDA - warto?
    Od: MES Mariusz <1...@s...pwr.wroc.pl-bez-niegdysiejszy>

    Witam. W jednym z Wrocławskich marketów (Real) znalazłem (w promocji)
    kilka atrakcyjnych monitorów LCD, jednym z nich jest BENQ E2200HDA (ten
    zrobił na mnie najlepsze wrażenie). Opis:
    http://arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=14212&katid
    =22

    Myślicie, że warto go kupić za 500 zł ?

    Ktoś nabył / używa tego LCD?

    Matryca to co prawda TN, ale 22 cale za cenę 500 zł, to chyba nie jest dużo?

    Warto inwestować w Benq?

  • 2. Data: 2009-04-20 21:56:37
    Temat: Re: LCD BENQ E2200HDA - warto?
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    MES Mariusz pisze:
> [...]
    >
    > Ktoś nabył / używa tego LCD?
    >
    > Matryca to co prawda TN, ale 22 cale za cenę 500 zł, to chyba nie jest dużo?

    Teraz jakbym miała kupić monitor to kupiłabym DELL'a.

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-04-20 22:12:55
    Od: vcore <mail*TNIJ*@vcore.pl>

    MES Mariusz pisze:
> [...]
    >
    > Ktoś nabył / używa tego LCD?
    >
    > Matryca to co prawda TN, ale 22 cale za cenę 500 zł, to chyba nie jest

    Mój znajomy go nabył jakiś czas temu i jest bardziej niż zadowolony, chwali go
    bardzo, jednak nie
    wiem na ile jest to obiektywne, ja osobiscie nie widziałem jak 'świeci'

    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl

  • 4. Data: 2009-04-20 23:44:22
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Myślicie, że warto go kupić za 500 zł ?

    Jakos nie wierze w tak duze katy w wydaniu TN, ale i tak bez wejscia DVI,
    to raczej nie warto.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2009-04-21 08:19:39
    Od: Michal Bien <m...@u...edu.pl.invalid>

    MES Mariusz <1...@s...pwr.wroc.pl-bez-niegdys
    iejszy>
    wrote:

> [...]
    > kilka atrakcyjnych monitorów LCD, jednym z nich jest BENQ E2200HDA (ten
    > zrobił na mnie najlepsze wrażenie). Opis:

    To popros by w tym markecie wlaczyli monitor, pokazanli na nim
    standardowy tekst i najlepiej czytali go 12h/doba.
    IMHO nie warto oszczedzac ~100 zl i to jeszcze kupujac w supermarkecie
    0 znalazl sie tam by robic "och" tym "FullHD". Spojrz na tekst i kup od
    razu lupe w zestawie i zbieraj na wizyte u okulisty oraz dobre okulary.

    1920x1080 przy niecalych 22" to IMHO nieporozumienie. Przy tej
    rozdzielczosci o wiele wiekszy jesli chodzi o powierzchnie 24" jest lekko
    pryzmaly i tekst dobrze wyglada na 26". Do tego tam jest TYLKO DSUB (brak
    jakiegokolwiek zlacza cyfrowego) - odpada w przedbiegach (zreszta nie wiem
    jak tam niby ma byc HDCP na DSUB a opis cos o tym belkcze).
    Poza tym propozycja nie do odrzucenia pt. 12 subpixeli wadliwych traktuje
    sie jako SPRAWNY (bez wad) monitor - to ja dziekuja. Daruj sobie.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    #GG: 351722 #ICQ: 101413938

  • 6. Data: 2009-04-24 22:00:10
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 21.04.2009 01:44, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Jakos nie wierze w tak duze katy w wydaniu TN, ale i tak bez wejscia

    Dlaczego nie? Przy C/R 5:1 -- jak najbardziej. Inna sprawa,
    jakie znaczenie praktyczne mają tak pomierzone kąty...

    > DVI, to raczej nie warto.

    Jeżeli faktycznie nie ma DVI to według mnie również nie war-
    to się pakować. Dzisiaj DVI wreszcie zaczyna być powszechne
    i - jednocześnie - już mocno widać jego zalety.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |