  • 1. Data: 2009-04-20 11:18:37
    Temat: Drukarka wielofunkcyjna - która z tych trzech?
    Od: javier <k...@g...com>

    Witam!

    Potrzebuję kupić tanią drukarkę do (bardzo)mini biura, chciałbym żeby
    miała też skaner zintegrowany. Będę drukował max 50 stron miesięcznie,
    do tego może z 10 w kolorze, więc atramentówka powinna wystarczyć.
    Niestety nie mam za dużego budżetu, max 400 zł, ale wolałbym
    300-350... Proszę o radę, którą wybrać?

    W chwili obecnej myślę o:

    Epson Stylus Office BX300F
    http://www.komputronik.pl/Drukarki/Epson_Stylus_Offi
    ce_BX300F/pelny,id,64084,s,1/

    HP DeskJet F735
    http://www.komputronik.pl/Drukarki/HP_DeskJet_F735/p
    elny,id,66087,s,1/

    Canon PIXMA MP540
    http://www.komputronik.pl/Drukarki/Canon_PIXMA_MP540
    /pelny,id,61296/

    dzięki za wszelkie sugestie
    J.

  • 2. Data: 2009-04-20 14:46:44
    Temat: Re: Drukarka wielofunkcyjna - która z tych trzech?
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Mon, 20 Apr 2009 04:18:37 -0700, javier napisał(a):

> [...]
    > do tego może z 10 w kolorze, więc atramentówka powinna wystarczyć.
    > Niestety nie mam za dużego budżetu, max 400 zł, ale wolałbym 300-350...

    Brothera nie możesz wybrać? 15 wycofali co prawda ale jest 145 z droższym
    tuszem /12 zł/

  • 3. Data: 2009-04-20 14:53:27
    Od: javier <k...@g...com>

    > Brothera nie możesz wybrać? 15 wycofali co prawda ale jest 145 z droższym
    > tuszem /12 zł/

    mówisz o tym?
    http://www.komputronik.pl/Drukarki/Brother_DCP_145C/
    pelny,id,64767/

    Tusze, czanry po 70, kolor 40/kazdy... w sumie akceptowalna kasa, ale
    to nie 12, chyba ze masz na mysli nieorginalne?

  • 4. Data: 2009-04-20 14:55:04
    Od: javier <k...@g...com>

    On 20 Kwi, 16:53, javier <k...@g...com> wrote:

    > mówisz o tym?http://www.komputronik.pl/Drukarki/Brother_DCP_1
    45C/pelny,id,64767/

    > Tusze, czanry po 70, kolor 40/kazdy... w sumie akceptowalna kasa, ale
    > to nie 12, chyba ze masz na mysli nieorginalne?

    aj ona nie ma skanera niestety :/

  • 5. Data: 2009-04-20 23:38:44
    Od: Padre <P...@n...net>

    > aj ona nie ma skanera niestety :/

    Jak nie ma , jak ma?

  • 6. Data: 2009-04-21 01:57:03
    Od: "MC" <m...@o...pl>

    Użytkownik "javier" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    >
    > Tusze, czanry po 70, kolor 40/kazdy... w sumie akceptowalna kasa, ale
    > to nie 12, chyba ze masz na mysli nieorginalne?

    ---------
    Brother nie robi atramentówek bez skanerów.

  • 7. Data: 2009-04-21 08:48:04
    Od: javier <k...@g...com>

    > aj ona nie ma skanera niestety :/
    > ---------
    > Brother nie robi atramentówek bez skanerów.

    kurcze, wydaje się to niezła opcja w takim razie.
    Nie znam jednak tej firmy za bardzo - czy warto jej ufać? No i czy za
    rok nie bedzie takiej sytuacji ze np. nie kupie nigdzie tuszu do tej
    drukarki bo jest tak niszowa?

  • 8. Data: 2009-04-21 11:18:17
    Od: "MC" <m...@o...pl>

    Użytkownik "javier" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]

    Nie znam jednak tej firmy za bardzo - czy warto jej ufać? No i czy za
    rok nie bedzie takiej sytuacji ze np. nie kupie nigdzie tuszu do tej
    ------------------------------
    Brother to przyzwoita japońska firma. Weszła na rynek kika lat temu i wtedy
    imponowała tanim atramentem. Jeśli wydruki i skany mają mieć charakter
    biurowy to będzie ok (jest trochę wolna). Ale jeśli w grę wchodzą fotki, to
    raczej będzie za słaba.

  • 9. Data: 2009-04-21 18:11:32
    Od: "MC" <m...@g...pl>

> [...]

    > ---------
    > Brother nie robi atramentówek bez skanerów.

    kurcze, wydaje się to niezła opcja w takim razie.
    ------------------
    Tylko cena. Jakość co najwyżej biurowa, a szybkość marna.

    Nie znam jednak tej firmy za bardzo - czy warto jej ufać? No i czy za
    ------------------
    Japończyk. Honorowy.

    rok nie bedzie takiej sytuacji ze np. nie kupie nigdzie tuszu do tej
    drukarki bo jest tak niszowa?
    ------------------
    Brother ma te same tusze od kilku lat.

  • 10. Data: 2009-04-21 22:22:12
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

> [...]
    >Nie znam jednak tej firmy za bardzo - czy warto jej ufać? No i czy za
    >rok nie bedzie takiej sytuacji ze np. nie kupie nigdzie tuszu do tej

    Jak pisalem chwile wczesniej:

    moim zdaniem bardzo dobrym pomyslem jezeli ktos potrzebuje kolorowe wydruki
    a nie drukuje wystarczajaco duzo zeby kupowac kolorowy laser jest jakas
    tania plujka (ja korzystam z Brother DCP-145C) i cos takiego:
    http://www.allegro.pl/item615617067.html koszty eksploatacji znikome

    jakosc dokumentow na 'fast' pozostawia nieco do zyczenia, pozatym nie ma
    sie do czego przyczepic

    zamiennikow do tuszu lc 980 jest masa