  • 1. Data: 2009-04-20 11:22:51
    Temat: Polećcie drukarkę/skaner (Brother? inne?)
    Od: Toper <S...@i...pl.SPAM>

    Witam,
    możecie polecić drukarko-skaner do zastosowań domo-biurowych? Drukowane
    jest niewiele, najwyżej kilka-kilkanaście stron dziennie, czasami przez
    kilka dni nic, ale po za okresem wakacyjnym drukarka nie ma szansy
    zaschnąć, bo zawsze te kilka kartek co kilka dni drukuje.

    Raczej myślę o kolorze, czyli atramencie, bo ceny laserów są zbyt
    wysokie jak na taką ilość wydruków. Polecany jest Brother jako dobre
    ekonomiczne rozwiązanie, może jakieś inne typy? Oczywiście zależy mi na
    tanich popularnych zamiennikach ,niekłopotliwych w obsłudze...

    Możecie coś polecić?

    Pozdrawiam
    Toper

  • 2. Data: 2009-04-20 11:26:24
    Temat: Re: Polećcie drukarkę/skaner (Brother? inne?)
    Od: Toper <S...@i...pl.SPAM>

    P.S. zapomniałem, najlepiej z kartą sieciową!!!

  • 3. Data: 2009-04-20 11:27:31
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Toper pisze:
    > P.S. zapomniałem, najlepiej z kartą sieciową!!!

    Ja w firmie od dawna używam Brother MFC 5440CN Nie mam zastrzeżeń. Ma
    wbudowaną kartę sieciową, bardzo wygodna w obsłudze i niedroga w
    eksploatacji.

  • 4. Data: 2009-04-20 12:25:08
    Od: Toper <S...@i...pl.SPAM>

    PesTYcyD pisze:

    > Ja w firmie od dawna używam Brother MFC 5440CN Nie mam zastrzeżeń. Ma
    > wbudowaną kartę sieciową, bardzo wygodna w obsłudze i niedroga w
    > eksploatacji.

    dzięki, chyba się zdecyduję na
    Brother DCP 585CW
    nawet ma WiFi, a ceny tuszy są bardzo atrakcyjne (ok. 15zł/szt.)

    Pozdrawiam
    Toper

  • 5. Data: 2009-04-20 16:12:19
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Toper" <S...@i...pl.SPAM> napisał w wiadomości

    > dzięki, chyba się zdecyduję na
    > Brother DCP 585CW
    > nawet ma WiFi, a ceny tuszy są bardzo atrakcyjne (ok. 15zł/szt.)

    To drogo. Wyguglałem, że tusze (Brother LC1100BK; czarny) mają pojemność
    23,5 ml.
    Do mojego stareńkiego Canona Pixmy IP1500 tusze kosztują 1,5 zł i mają
    pojemność CANON 24B (czarny) - 9,5 ml , CANON 24C (kolor) - 15ml:
    http://allegro.pl/item605971659_canon_bci_24b_24c_s2
    00_s300_i350_ip1500_nowy.html

    Tyle, że tusze do Canona nie mają głowicy. Dopóki głowica jest OK to można
    sobie drukować. U mnie była OK przez jakieś 4 lata, potem coś (chyba, bo nie
    mam pewności- po prostu zaczęła brzydko drukować) się zepsuło a po
    "naprawie" nie wykrywa głowicy. Nowa głowica to koszt prawie taki jak nowej
    drukarki (jakieś 200 zł).
    Nie wiem czy tusze do Brothera mają głowicę...

    lamer

  • 6. Data: 2009-04-20 22:08:29
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "lamer" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem czy tusze do Brothera mają głowicę...

    Głowica jest w drukarce.

  • 7. Data: 2009-04-23 14:02:38
    Od: Toper <S...@i...pl.SPAM>

    kupiłem
    Brother DCP 585CW
    jest zarąbista :-)
    Na razie skonfigurowałem ją na XP i Viście, w XP zdalne drukowanie i
    skaner działa znakomicie. Można jednym guzikiem skanować przez sieć
    podając docelowy komputer (na razie nie działa mi to w Viście, ale
    jeszcze nie walczyłem z tym dłużej).
    Dostęp do włożonej karty pamięci przez ftp też (drukarka wystawia
    zawartość karty w swoim serwerze ftp).
    Można drukować bezpośrednio z karty.
    Ma zarówno Ethernet jak i Wifi, przy WiFi nie chciała mi pójść z TKIP i
    zmieniłem na AES, zalogowała się do APN i działa.

    Napiszę więcej jak się dłużej nią pobawię.

    Pozdrawiam
    Toper