  • 1. Data: 2009-02-06 22:03:40
    Temat: LCD do 42"
    Od: "-" <...@...uu>

    Szukam LCD do 42" , marka malo istotna ale jeden warunek, MUSI BYC
    energooszczedny... i to nie w teorii tylko naprawde musi pobierac malo
    energii. Mierzyl to ktos kiedys na kilku tv i moze cos polecic?

  • 2. Data: 2009-02-06 22:53:46
    Temat: Re: LCD do 42"
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > MUSI BYC energooszczedny...

    Bo? Nie chcesz płacić za prąd czy też pierduł się naczytałeś/naoglądałeś o
    dziurze ozonowej itp. itd?
    TV LCD musi swoje żreć i tyle... czy nam to pasuje czy też nie. Inna inszość
    jest taka, że nowoczesne TV nie powinny żreć więcej jak 30W, a one 200W chcą
    co najmniej.

    *piotr'ek*

  • 3. Data: 2009-02-07 11:34:58
    Od: Padre <P...@n...net>

    - pisze:
    > Szukam LCD do 42" , marka malo istotna ale jeden warunek, MUSI BYC
    > energooszczedny... i to nie w teorii tylko naprawde musi pobierac malo
    > energii. Mierzyl to ktos kiedys na kilku tv i moze cos polecic?

    Jeśli tak bardzo zależy Ci na oszczędności to pewnie telewizor nie
    chodzi u Ciebie 24/7, skoro oglądasz telewizję mało to pewnie
    wieczorami, a skoro oglądasz wieczorami to najbardziej energooszczędna
    będzie plazma pod warunkiem że nie FullHD.

    Jeśli zaś jesteś ratownikiem klimatu to skoro telewizor ma być do 42" to
    najbardziej energooszczędny będzie LCD 7", marka mało istotna.

  • 4. Data: 2009-02-07 11:56:47
    Od: Pete <n...@n...com>

    Padre pisze:

    > Jeśli tak bardzo zależy Ci na oszczędności to pewnie telewizor nie
    > chodzi u Ciebie 24/7

    ??? Mi wychodzi coś zupełnie odwrotnego. Jak do tego doszedłeś?

    --
    Pete

  • 5. Data: 2009-02-07 19:43:50
    Temat: Odp: LCD do 42"
    Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "-" <...@...uu> napisał w wiadomości
    > Szukam LCD do 42" , marka malo istotna ale jeden warunek, MUSI BYC
    > energooszczedny... i to nie w teorii tylko naprawde musi pobierac malo
    > energii. Mierzyl to ktos kiedys na kilku tv i moze cos polecic?

    Po
    1) LCD działa na świetlówki (prosto mówiąc) a one świecą cały czas. Im
    większy ekran tym większa mocą.
    2) żeby ktoś Ci wiarygodnie odpowiedział (tzn. telewizor A pobiera mniej niż
    B, C, D i E) to musiałby sam takie testy przeprowadzić. Czyli mieć te
    wszystkie TV, każdy choćby na krótko i zając się ocenianiem pożeranego prądu
    zamiast oceniać jakość, możliwości itp. Realne to ?

    Piotrek

  • 6. Data: 2009-02-07 19:51:27
    Od: "Łukasz" <n...@d...com>

> [...]
    > energooszczedny... i to nie w teorii tylko naprawde musi pobierac malo
    > energii. Mierzyl to ktos kiedys na kilku tv i moze cos polecic?

    A więc tak, im mniej cali tym mniej mocy zużywa telewizor, a jeśli chodzi o
    marki to zauważyłem, że Sony są dosyc energooszczędne, około 120 W przy 32".

  • 7. Data: 2009-02-07 21:12:37
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > A więc tak, im mniej cali tym mniej mocy zużywa telewizor, a jeśli chodzi
    > o marki to zauważyłem, że Sony są dosyc energooszczędne, około 120 W przy
    > 32".

    Tylko na co to wszystko?

    *piotr'ek*

  • 8. Data: 2009-02-08 07:03:17
    Od: Adam Mateja <s...@g...com>

    On Feb 6, 11:03 pm, "-" <-...@...uu> wrote:
    > Szukam LCD do 42" , marka malo istotna ale jeden warunek, MUSI BYC
    > energooszczedny... i to nie w teorii tylko naprawde musi pobierac malo
    > energii. Mierzyl to ktos kiedys na kilku tv i moze cos polecic?

    Tu masz porównanie prądożerności 136 modeli telewizorów:

    http://reviews.cnet.com/4520-6475_7-6400401-3.html#k
    ey

  • 9. Data: 2009-02-08 08:37:21
    Od: Ataman <r...@w...pl>

    *piotr'ek* pisze:

    > Tylko na co to wszystko?

    Na mniejsze żarcie drogiego prądu.

  • 10. Data: 2009-02-08 10:58:14
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Na mniejsze żarcie drogiego prądu.

    To 7'' będzie idealnym rozwiązaniem. Zresztą oszczędności prądu można w
    innych miejscach w domu znaleźć.

    *piotr'ek*