  • 1. Data: 2009-02-06 11:55:46
    Temat: Kanał AXN w oryginale
    Od: "123" <z...@z...com>

    Witam!

    Gdzie można znaleźć informacje które programy na kanale AXN są
    nadawane w oryginale (po angielsku, z ewentualnymi napisami po polsku)?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-06 17:09:20
    Temat: Re: Kanał AXN w oryginale
    Od: GreGG <g...@s...uci.agh.edu.pl>

    123 pisze:
    > Witam!
    >
    > Gdzie można znaleźć informacje które programy na kanale AXN są
    > nadawane w oryginale (po angielsku, z ewentualnymi napisami po polsku)?

    Na CP AXN leci tylko w wersji lektorskiej, z napisami (niestety) są
    wyłącznie zwiastuny.

    G.

  • 3. Data: 2009-02-06 17:44:16
    Od: "123" <z...@z...com>

    > Na CP AXN leci tylko w wersji lektorskiej, z napisami (niestety) są wyłącznie
    zwiastuny.

    A co to jest CP AXN? Gdzie to oglądać: w telewizji, czy w Internecie?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-02-06 17:48:35
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    GreGG pisze:

    > Na CP AXN leci tylko w wersji lektorskiej, z napisami (niestety) są
    > wyłącznie zwiastuny.

    W cyfrowym aster jest do wyboru wersja z lektorem i oryginalna AXN i AXN
    Sci-Fi. Napisów brak, AXN Crime tylko z lektorem.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.astercity.net/~janekr

  • 5. Data: 2009-02-06 18:34:19
    Od: "123" <z...@z...com>

    zwiastuny.

    > W cyfrowym aster jest do wyboru wersja z lektorem i oryginalna AXN i AXN Sci-Fi.
    Napisów brak, AXN Crime tylko z lektorem.

    Wiem, że w tv cyfrowej ma być wybór wersji językowej.
    Na razie jednak mam tv analogową Aster.
    Niektóre programy na AXN są w wersji oryginalnej, na przykład "David Letteman Sho",
    z napisami w jęz. polski. Został on znaleziony przypadkiem.
    Podobnie przypadkiem został znaleziony program w wersji oryginalnej
    na BBC Entertainment: "Derren Brown i potęga umysłu", bez napisów.
    Zarówno w AXN jak i w BBC Entertainment interesuje mnie lista wszystkich
    programów emitowanych w wersji oryginalnej w tv analogowej.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-02-08 08:20:04
    Od: GreGG <g...@s...uci.agh.edu.pl>

    123 pisze:

    > A co to jest CP AXN? Gdzie to oglądać: w telewizji, czy w Internecie?
    >
    > Pozdrawiam

    Chodziło mi o Cyfrowy Polsat.

    Natomiast wszystkie kanały BBC emitowane są w dwóch wersjach językowych,
    z lektorem i w oryginale.

    Pozdrawiam,

  • 7. Data: 2009-02-08 08:23:36
    Od: "123" <z...@z...com>

    [..]

    > Natomiast wszystkie kanały BBC emitowane są w dwóch wersjach językowych, z lektorem
    i w oryginale.

    Gdzie?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-02-08 08:49:57
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "123" <z...@z...com> napisał w wiadomości

    > Gdzie?

    W CP?

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 9. Data: 2009-02-08 08:59:02
    Od: "123" <z...@z...com>

    > W CP?

    Co to jest CP?
    Jeśli masz zamiar odpowiadać skrótami
    lub słowami znanymi tylko wtajemniczonym,
    to sobie daruj.

    Mnie naprawdę zależy na możliwości oglądania programów w wersji angielskiej
    w telewizji kablowej analogowej Aster.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-02-08 09:27:10
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    > Co to jest CP?
    > Jeśli masz zamiar odpowiadać skrótami
    > lub słowami znanymi tylko wtajemniczonym,
    > to sobie daruj.

    Umiesz czytać ze zrozumieniem? Drugi raz pytasz o to samo, a ja nie mam
    ochoty jako druga osoba Ci tego tłumaczyć.