  • 1. Data: 2009-02-06 07:35:27
    Temat: tuner tvsat do polsatu
    Od: "filip" <l...@o...pl>

    mam pytanko jakie tunery sa w tej chwili dostepne w ofercie
    polsatu i ewentualnie jaki tunerek do polsatu dokupic, zeby
    mozna bylo ogladac poza tym co w pakiecie rowniez
    programy niekodowane ... szukam czegos niekoniecznie
    full wypas ale wersje ekono na prezent dla kogos z rodziny ...

  • 2. Data: 2009-02-06 09:30:03
    Temat: Re: tuner tvsat do polsatu
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    filip pisze:
> [...]
    > programy niekodowane ... szukam czegos niekoniecznie
    > full wypas ale wersje ekono na prezent dla kogos z rodziny ...

    Swego czasu chwalono bardzo SAMSUNG DSB-H370G - do kupienia na allegro
    za ok. 150 zł, do tego dokupujesz taki abonament polsatu, na jaki masz
    ochotę.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl