  • 1. Data: 2009-06-19 20:54:56
    Temat: LED TV SAMSUNGA czy Plazma Panasonica?
    Od: "Zbyszek" <z...@g...com>

    Witam klubowiczów.
    Przymierzam sie do kupna TV (46 cali) i zestawu kina domowego. Trochę
    poczytałem o LCD i plazmach. Mam wrażenie, że plazma FullHD jest lepsza niż
    LCD i Panasonic chyba przoduje w tej stawce. Ale LED TV Samsunga to jakaś
    nowość i może warta uwagi. jest energooszczedny :) i ma troche bajerów...
    mam jednak wrazenie, że tu na grupie jest krytykowany... może to wrażenie
    tylko :) ale jest też zgrabny czyli cieniutki. widzałem na stronie
    Panasonica jakies cienkie plazmy serii Z1 ale cena ponad 20 tys to przesada.
    Do tego bym chętnie dolożył jakis zestaw kina z bezprzewodowymi głośnikami -
    żona nie lubi kabli... jeszcze gdyby dało się to sterować jednym pilotem...?
    Co o tym sądzicie? co polecacie?

  • 2. Data: 2009-06-19 22:02:32
    Temat: Re: LED TV SAMSUNGA czy Plazma Panasonica?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 22:54:56 +0200, Zbyszek napisał(a):

> [...]
    > mam jednak wrazenie, że tu na grupie jest krytykowany... może to wrażenie
    > tylko :) ale jest też zgrabny czyli cieniutki. widzałem na stronie

    Rzeczy reklamowanych przez spamerów się nie kupuje - bierz Panasonica. Ci
    przynajmniej nie kłamią, że w tym jest coś innego niż jest.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 3. Data: 2009-06-20 08:47:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Rzeczy reklamowanych przez spamerów się nie kupuje - bierz Panasonica. Ci
    > przynajmniej nie kłamią, że w tym jest coś innego niż jest.

    Nawet jesli samsung jest lepszy?

  • 4. Data: 2009-06-20 09:02:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 20 Jun 2009 10:47:46 +0200, Ghost napisał(a):

    > Nawet jesli samsung jest lepszy?

    Jakby był lepszy, nie trzeba by posuwać się do tak szmaciarskich sposobów,
    żeby to sprzedać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 5. Data: 2009-06-20 09:05:48
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W sobota 20 czerwiec 2009 10:47, Ghost wyraził następujacą opinię:
    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości

    Będziesz go oglądał od frontu czy z profilu? ;-)

    > Nawet jesli samsung jest lepszy?

    Jeśli na ulicy podejdzie do mnie jakiś żul i będzie reklamował najnowszego
    Rolexa to trudno mi będzie uwierzyć, że jest to lepszy zegarek niż dowolny
    inny kupiony w sklepie :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 6. Data: 2009-06-20 09:20:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <d...@c...homelinux.net>
    napisał w wiadomości news:h1i8ph$7rb$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Rolexa to trudno mi będzie uwierzyć, że jest to lepszy zegarek niż dowolny

    Ale nic nie jest napisaen, ze ten samsung ma byc od zula.

  • 7. Data: 2009-06-20 09:28:53
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W sobota 20 czerwiec 2009 11:20, Ghost wyraził następujacą opinię:
    > Użytkownik "Dariusz Zygmunt"
    > <d...@c...homelinux.net> napisał w wiadomości

    > Ale nic nie jest napisaen, ze ten samsung ma byc od zula.

    Ja też nie mówiłem o kupnie, jedynie o sposobie "reklamy" :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 8. Data: 2009-06-20 10:20:09
    Od: "Zbyszek" <z...@g...com>

    > Będziesz go oglądał od frontu czy z profilu? ;-)

    Wiesz układ pokoju jest taki, że mam skośną ścianę i wchodzi się z boku więc
    często będzie widoczny z boku :) Ale skoro skos to szerszy będzie bardziej
    odstawał os ściany :) aż 3-4 cm więcej :)) Ale fakt - ważniejsze jest to co
    na ekranie. szkoda, ze Panasonic nie ma USB...

    > Jeśli na ulicy podejdzie do mnie jakiś żul i będzie reklamował najnowszego
    > Rolexa to trudno mi będzie uwierzyć, że jest to lepszy zegarek niż dowolny
    > inny kupiony w sklepie :-)

    OK :) widzę, że jesteś cięty na Samsunga.. Ta firma nie budzi we mnie
    zaufania jednak chciałbym jakieś rzeczowe i konkretne argumenty :)
    parametryczne lub doznaniowe tudziez empiryczne :) niemniej dzięki -
    jesteśmy zbieżni w podejściu...

  • 9. Data: 2009-06-20 10:24:58
    Od: "Zbyszek" <z...@g...com>

    > Ja też nie mówiłem o kupnie, jedynie o sposobie "reklamy" :-)

    Hej - po co się spierać na temat reklamy, chodzi przecież o sprzęt a nie
    jego reklamę... :)
    Może wiecie jakie argumenty przemawiają za jednym a jakie za drugim? Może
    macie doświadczenia?
    i tak Cieszę się, że nie wzbudziłem żadnej wojny pomiędzy zwolennikami LCD a
    Plazmy...
    Chcę poradzić się Was co jest lepsze... no i też pytałem o zestaw kina
    domowego... jakie głośniki czy bezp[rzewodowe... Jakie macie doświadczenia?
    Z góry dzięki za porady :)

    Pozdrawiam wszystkich
    Zbyszek

  • 10. Data: 2009-06-20 10:29:00
    Od: "Zbyszek" <z...@g...com>

    > Rzeczy reklamowanych przez spamerów się nie kupuje - bierz Panasonica. Ci
    > przynajmniej nie kłamią, że w tym jest coś innego niż jest.

    A co powiecie na temat zestawu kina domowego? Czy da się to sterować jednym
    pilotem? Jakieś głośniki bezprzewodowe? Może jakaś firma ma własnie
    opracowaną współpracę wszystkich komponentów... I wówczas warto wziąć
    właśnie to? Ceny chyba podobne i jakość poszczególnych TV chyba też nie jest
    bardzo odstająca jedna od drugiej...?
    Może się powtarzam ale dzięki :)

    pozdr
    Zbyszek