  • 91. Data: 2009-06-26 17:50:43
    Temat: Re: LED TV SAMSUNGA czy Plazma Panasonica?
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W piątek 26 czerwiec 2009 18:29, Ghost wyraził następujacą opinię:
    > Użytkownik "eddie" <z...@m...com> napisał w wiadomości

    > To doczytaj moze.

    A może świetlówka świeci tak samo tylko wprowadza się korekcję na matrycy?

    Tak sobie tylko gdybam ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 92. Data: 2009-06-26 18:07:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Dariusz Zygmunt" <d...@c...homelinux.net>
    napisał w wiadomości news:h231pj$d1s$1@inews.gazeta.pl...
    >W piątek 26 czerwiec 2009 18:29, Ghost wyraził następujacą opinię:

    > A może świetlówka świeci tak samo tylko wprowadza się korekcję na matrycy?

    Eeee, no co Tyyyy - niemozliweeee????

  • 93. Data: 2009-06-26 19:01:17
    Od: "eddie" <z...@m...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Użytkownik "eddie" <z...@m...com> napisał w wiadomości
    >
    > To doczytaj moze.

    OK, podaj tylko w którym marketoidzie wyczytałeś o tych krasnoludkach.

    e.

  • 94. Data: 2009-06-26 19:38:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > OK, podaj tylko w którym marketoidzie wyczytałeś o tych krasnoludkach.

    Nienienie, zadne marketoidy. Poczytaj cos powaznego o odbiorze kolorow przez
    wzrok, a takze o tym jak jest generowany obraz kolorowy na ekranie LCD.

  • 95. Data: 2009-06-26 20:21:30
    Od: "eddie" <z...@m...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Nienienie, zadne marketoidy. Poczytaj cos powaznego o odbiorze kolorow
    > przez wzrok, a takze o tym jak jest generowany obraz kolorowy na ekranie

    Czytałem. Nie bylo tam nic o krasnoludkach.

    e.

  • 96. Data: 2009-06-26 20:30:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Czytałem. Nie bylo tam nic o krasnoludkach.

    Zieeeeew... dobranoc, bez odbioru.

  • 97. Data: 2009-06-26 20:48:34
    Od: "eddie" <z...@m...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Zieeeeew... dobranoc, bez odbioru.

    Czyli bajeczki opowiadałeś? To i spać Ci się chce. Dobranoc. :-)

    e.

  • 98. Data: 2009-06-29 08:07:43
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> napisał(a):

    >W kontekscie tej calej mundrej dyskusji o wplywie temperatury swietlowek
    >zajebiaszczo komponuje sie regaluacja temperatury barw ekranu. Zapewne
    >krasnoludki podmieniaja na predce swietlowki, by uzytkownik mogl poczuc
    >zadowolenie. Ludziki jednak zbyt uwaznie wsluchuja sie w belkot marketoidow.

    Tak czytam ten watek i czytam i dochodze do wniosku, ze argument
    marketoidow powtarzasz jak mantre. Brzmi to jak marketoid :>
    Sorry, ale nei moglem sie powstrzymac.

  • 99. Data: 2009-06-29 09:15:36
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Kell a" <k...@n...com> napisał w wiadomości

    > Tak czytam ten watek i czytam i dochodze do wniosku, ze argument
    > marketoidow powtarzasz jak mantre. Brzmi to jak marketoid :>
    > Sorry, ale nei moglem sie powstrzymac.

    No teraz tozes zaargumentowal - poddaje sie.

  • 100. Data: 2009-06-29 09:42:26
    Od: Kell a <k...@n...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> napisał(a):

    >No teraz tozes zaargumentowal - poddaje sie.

    I slusznie.