  • 101. Data: 2009-06-29 10:45:57
    Temat: Re: LED TV SAMSUNGA czy Plazma Panasonica?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Kell a" <k...@n...com> napisał w wiadomości
    news:a13h45tscdfk8fo4kemhdaqkael6837sfg@4ax.com...

    > I slusznie.

    Wiem, na belkot nie ma rady.

  • 102. Data: 2009-06-29 11:25:23
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    *Ghost* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Wiem, na belkot nie ma rady.

    Skąd ta samokrytyka? :)

    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 103. Data: 2009-06-29 12:46:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Skąd ta samokrytyka? :)

    Doczytales juz w PCFormat o regulacji temperatury barwowej?

  • 104. Data: 2009-06-29 13:42:42
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > Doczytales juz w PCFormat o regulacji temperatury barwowej?

    W przeciwieństwie do Ciebie wiedziałem o tym wcześniej :)

    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 105. Data: 2009-06-29 14:17:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > W przeciwieństwie do Ciebie wiedziałem o tym wcześniej :)

    Ojej, wiedziales tylko nie pamietales. Starczy tego zawracania doopy.

    PLONK