  • 11. Data: 2011-08-31 08:47:21
    Temat: Re: LG 42LV375S - opinie???
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-08-31 10:25, a...@p...pl pisze:
    > jak to skad? Ostatnio ogladalem podobne sprzety na brytyjskim rynku i
    > te ktore mialy dvb-t i dvb-s byly pozbawione analogu. No bo jak cos
    > jest juz niepotrzebne to po co dodawac - przeciez to kosztuje
    > (producenta).

    tak się zastanawiam, większość laptopow ma wbudowany modem,
    a chyba nikt od lat z tego nie korzysta

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 12. Data: 2011-08-31 10:44:57
    Temat: LG 42LV375S a NCAM - zadziała?
    Od: ja <b...@b...org>

    Podepnę się pod temat. Na zasadzie wróżenia z fusów, jak oceniacie
    prawdopodobieństwo współpracy wbudowanego tunera DVB-S takiego
    telewizora z modułem dostępu TNK HD? Slot CI oczywiście jest, wg
    dokumentacji wszystko 100% kompatybilne.

    Może ktoś próbował NCAMa z innym TV?

  • 13. Data: 2011-08-31 12:09:51
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-31 10:47, pawell32 pisze:

    > tak się zastanawiam, większość laptopow ma wbudowany modem,
    > a chyba nikt od lat z tego nie korzysta

    A faxa z laptoka nie wysyłał? ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 14. Data: 2011-08-31 12:55:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-08-31 14:09, Adam pisze:

    > A faxa z laptoka nie wysyłał? ;)

    od czego są e-maile?
    poza tym, aby wysłać fax trzeba mieć telefon stacjonarny ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 15. Data: 2011-09-01 11:01:07
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 29 Aug 2011 23:18:47 +0200, ja <b...@b...org> wrote:

    >Chciałbyś. Działa dla DBV-T, analoga, DVB-S. Ale na scart nie
    >"wypuszcza" dla USB, DLNA, internetu, odtwarzacza mp3 itd.

    nie rozumiem!
    Czy dla odtwarzania z USB i DLNA, Internetu.... nie wypuszcza sygnalu
    na euro????

    --
    ThinkXtra

  • 16. Data: 2011-09-01 14:22:51
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-08-29 23:18, ja pisze:

    > Chciałbyś. Działa dla DBV-T, analoga, DVB-S. Ale na scart nie
    > "wypuszcza" dla USB, DLNA, internetu, odtwarzacza mp3 itd.

    więc na 99,9% dokładnie tak samo byłoby w przypadku 2 x cinch bo to ten
    sam sygnał

  • 17. Data: 2011-09-01 22:03:24
    Od: ja <b...@b...org>

    On 01.09.2011 13:01, a...@p...pl wrote:

    > nie rozumiem!
    > Czy dla odtwarzania z USB i DLNA, Internetu.... nie wypuszcza sygnalu
    > na euro????

    Ano. Kto wie czy nie z powodu walki z piractwem. Wiem, bo podpinam pod
    magnetowid, którego używam praktycznie tylko jako modulatora do
    wpuszczenia programu sat w instalację. I o ile mogę wpuścić sat, chyba
    też dvb-t i analog, tak dla reszty euro milczy.

  • 18. Data: 2011-09-01 22:08:15
    Od: ja <b...@b...org>

    On 01.09.2011 16:22, boxfish wrote:

    > więc na 99,9% dokładnie tak samo byłoby w przypadku 2 x cinch bo to ten
    > sam sygnał

    Sygnał może ten sam, ale podejście inne ;). Jeśli euro milczy z powodu
    walki z piractwem to jestem w stanie to zrozumieć, bo jest na nim obraz,
    ale dźwięk chciałbym mieć z wszystkiego. I po to mi line-out. W praktyce
    skończyło się na upgradzie amplitunera.