  • 1. Data: 2010-01-04 08:54:12
    Temat: LG 42PQ1000- jaki pilot uniwersalny?
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Witam Szanownych Grupowiczów.

    Czy ktoś używa(ł) może jakiegoś pilota uniwersalnego
    z wymienionym telewizorem?

    Używałem uniwersalnego uczącego się pilota Vivanco
    (UR820LCD), działał doskonale z kineskopowym Panasonicem
    (TX-21PZ1P) combo DVD-magnetowid Samsunga (DVD-V6700),
    tunerem Technisat (Digi S2 CD- ten od TnK) i odtwarzaczem
    KORR 2238.

    Niestety po zmianie telewizora pilot odmówił kolaboracji,
    kodów brak, uczenie też nie działa (jakieś inne kodowanie
    sygnału? Po długich próbach udało się zakodować "power"
    i "mute"- ciut mało).

    Logitech Harmony jakoś wizualnie i funkcjonalnie do mnie
    nie przemawia (bawiłem się jakiś czas pożyczonym,
    jeszcze przed zakupem nowego TV). Jakieś inne typy?
    Najlepiej nie za drogi, do 150 zł.

    Wielkie dzięki za wszelkie wskazówki.

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 2. Data: 2010-01-04 15:13:37
    Temat: Re: LG 42PQ1000- jaki pilot uniwersalny?
    Od: WojtasW <w...@g...pl>

    Witam
    Dominik & Co pisze:
    > Witam Szanownych Grupowiczów.
    >
    > Czy ktoś używa(ł) może jakiegoś pilota uniwersalnego
    może to Ci przypadnie do gustu:
    http://www.elmak.pl/index.php?option=com_content&tas
    k=view&id=81
    cena rozsądna a możliwości spore zwłaszcza ten 10 w 1

    Pozdrawiam
    WojtasW

  • 3. Data: 2010-01-05 10:41:46
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    WojtasW napisał(a):

    > może to Ci przypadnie do gustu:
    > http://www.elmak.pl/index.php?option=com_content&tas
    k=view&id=81

    Napisałem do nich, bo ichnia wyszukiwarka na stronie
    to kiszka. Odpisali, owszem- że na pewno obsłuży,
    bo jest "uczący się". Ten, którego mam obecnie
    też jest "uczący się", tyle że nie działa...

    Nic to, może uda mi się od kogoś pożyczyć do testu,
    albo przeprosić się z Logitechem...

  • 4. Data: 2010-01-05 17:41:08
    Od: WojtasW <w...@g...pl>

    Witam

    > Nic to, może uda mi się od kogoś pożyczyć do testu,
    > albo przeprosić się z Logitechem...

    Jakbyś podał mi nr który masz na swoim pilocie to sprawdziłbym Ci czy
    jest na liście. Te piloty można kupić w sklepie "nie dla idiotów" i
    carrefour - mieli tylko 8w1 w Olsztynie ewentualnie zobacz na stronie
    mają sieć sklepów w których można kupić. Ja bez problemu zanim kupiłem
    ten pilot wymieniłem chyba z 5 różnych uniwersalnych które nie działały
    mi z moim sprzętem, oczywiście każdy z nich bez problemu oddałem w
    sklepie. Jak jesteś z mojej okolicy to mogę udostępnić sprzęt.

    Pozdrawiam
    WojtasW

  • 5. Data: 2010-01-06 07:31:06
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    WojtasW napisał(a):

    > Jakbyś podał mi nr który masz na swoim pilocie to sprawdziłbym Ci czy

    Wielkie dzięki- sprawdzę w domu i napiszę.

    > jest na liście. Te piloty można kupić w sklepie "nie dla idiotów" i
    > carrefour - mieli tylko 8w1 w Olsztynie ewentualnie zobacz na stronie

    W Carrefour widziałem, ale to był MAK40. Jak by był w sklepie dla idiotów
    (a kolaborował z moim TV) to podjadę- zobaczę w końcu to nowe centrum
    handlowe w Piotrkowie :-)

> [...]
    > mi z moim sprzętem, oczywiście każdy z nich bez problemu oddałem w
    > sklepie. Jak jesteś z mojej okolicy to mogę udostępnić sprzęt.

    Właśnie obawiam się, że w sklepie może być ze zwrotem problem
    (wszak sprawny...). Myślałem o kupnie wysyłkowym- mam 10 dni na test.
    Ale zanim trafię na działający... :-)

    Jestem z Bełchatowa- "kawałek" drogi od Olsztyna (sądząc z nagłówków).

  • 6. Data: 2010-01-06 15:48:32
    Od: WojtasW <w...@g...pl>

    Witam
    > Właśnie obawiam się, że w sklepie może być ze zwrotem problem
    > (wszak sprawny...). Myślałem o kupnie wysyłkowym- mam 10 dni na test.
    > Ale zanim trafię na działający... :-)

    Działający jest ale nie musi Ci odpowiadać tzn nie działa z twoim TV DVD
    itp. i bez problemu oddajesz. Ja najpierw zapytałem się jak jest
    ewentualnie ze zwrotem i powiedziano mi, że nie ma problemu.
    Co do kupna wysyłkowego to trochę wyjdą Cię drogo koszty tak odsyłać.

    Pozdrawiam
    Wojtas W

  • 7. Data: 2010-01-07 06:23:42
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    WojtasW napisał(a):

    > Jakbyś podał mi nr który masz na swoim pilocie to sprawdziłbym Ci czy
    > jest na liście. Te piloty można kupić w sklepie "nie dla idiotów" i

    Pilot nosi oznaczenie AKB69680424, tak wygląda:
    http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0110/pilot9efc.jpg

    Niestety, sprzęt zaczyna się chrzanić. Pokazał się u góry ekranu
    biały pasek, nie jednolity, mocniej go widać na jasnym tle, na czarnym
    brak. Nie pochodzi z sygnału, bo (poza tym, że występuje na wszystkich
    kanałach, video takoż) występuje na tle poza obrazem, jak na fotce:
    http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0110/telewizorbe36.jpg

    Jak nie pomoże dłuższe wyłączenie z prądu, trzeba wołać serwis... :-(

  • 8. Data: 2010-01-07 16:32:51
    Od: WojtasW <w...@g...pl>

    Witam
    > Pilot nosi oznaczenie AKB69680424, tak wygląda:
    > http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0110/pilot9efc.jpg

    No niestety ale na liście LG nie znalazłem tego modelu ani pilota ani TV
    z grupy 42" seriiPQ więc niestety ale więcej chyba nie pomogę ten 10w1
    można zaprogramować jak się ma działający oryginał więc działać powinien
    ale...

    Pozdrawiam
    WojtasW

  • 9. Data: 2010-01-08 06:47:31
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    WojtasW napisał(a):

> [...]
    > z grupy 42" seriiPQ więc niestety ale więcej chyba nie pomogę ten 10w1
    > można zaprogramować jak się ma działający oryginał więc działać powinien

    ... ale mój Vivanco UR820LCD też można zaprogramować, jak się ma
    działający oryginał (mam). Niestety to nie wystarcza (jakieś inne
    kodowanie sygnału pilota?). W każdym razie pilot bardzo długo czeka na sygnał
    z oryginału, po czym komunikuje "Failed". Udało się jedynie z "Power" i "Mute".
    Z innymi nie było tego problemu- do tunera sat. i KORRa też nie miałem kodów,
    nauczenie poszło jak z płatka.

    Dzięki za pomoc, pozdrawiam,

  • 10. Data: 2010-01-08 19:33:03
    Od: WojtasW <w...@g...pl>

    Witam
> [...]
    > "Mute".
    > Z innymi nie było tego problemu- do tunera sat. i KORRa też nie miałem

    To może delikatnie rozbierz go przeczyść styki pod przyciskami bo
    najwyraźniej nie łączą ewentualnie grafitem z ołówka możesz potrzeć te
    gumki do poprawy połączenia zaprogramujesz i już.
    > Dzięki za pomoc, pozdrawiam,
    nie ma sprawy
    Pozdrawiam
    WojtasW