  • 11. Data: 2010-01-10 08:07:21
    Temat: Re: LG 42PQ1000- jaki pilot uniwersalny?
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl>

    WojtasW pisze:

    > To może delikatnie rozbierz go przeczyść styki pod przyciskami bo
    > najwyraźniej nie łączą ewentualnie grafitem z ołówka możesz potrzeć te

    Ale co nie łączy? Nowiutki pilot od plazmy? Doskonale działający z TV
    bez żadnych przekłamań?

    Czy uniwersalny, który do nauczenia nie wymaga naciskania przycisków,
    poza tym z pozostałym sprzętem działający doskonale?

    Pozdrawiam,

    --
    Dominik & Co (z domku)

  • 12. Data: 2010-01-10 09:32:24
    Od: WojtasW <w...@g...pl>

    Witam
> [...]
    >
    > Czy uniwersalny, który do nauczenia nie wymaga naciskania przycisków,
    > poza tym z pozostałym sprzętem działający doskonale?
    Z Twojej wypowiedzi zrozumiałem, że ten oryginał przestał Ci działać.

    Pozdrawiam
    WojtasW

  • 13. Data: 2010-01-10 09:38:22
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Logitech Harmony jakoś wizualnie i funkcjonalnie do mnie
    > nie przemawia (bawiłem się jakiś czas pożyczonym,
    > jeszcze przed zakupem nowego TV). Jakieś inne typy?

    a szkoda bo tak naprawde nie ma konkurencji, wspolpracuje absolutnie
    ze wszystkim. Do tego mozliwosci konfiguracji i obslugi wielu urzadzen
    jednym kliknieciem są rewelacyjne.
    Nie wiem ktory pilot Harmony ci nie pasowal ale jest przynajmniej 5
    rodzai. Za 150zl moze nie kupisz nowki ale ja za swojego 785 dalem
    200zl i nie zaluje. Niby strasznie duzo jak za pilota ale tak naprawde
    to urzadzenie sluzy nam wiekszosc czasu (kiedy jestesmy w domu) i
    ulatwienia z niego plynace są tego warte. Trzeba na poczatku spedzic z
    pol dnia zeby sobie wszystko piustawiac tak żeby bylo piknie a potem
    zapominasz o stosie kanciatych starych pilotów.

  • 14. Data: 2010-01-10 14:34:59
    Od: Dominik & Monika <m...@n...mujciewp.pl>

    WojtasW pisze:

    > Z Twojej wypowiedzi zrozumiałem, że ten oryginał przestał Ci działać.

    Z tej wypowiedzi?

    "... ale mój Vivanco UR820LCD też można zaprogramować, jak się ma
    działający oryginał (mam). Niestety to nie wystarcza"

    Hmm, muszę mimo wszystko wyrażać się jaśniej :-)
    Mam działający oryginał. Uniwersalny nie chce się z niego kodów
    nauczyć (poza "power" i "mute"). Dlatego też sama funkcja uczenia się
    niekoniecznie gwarantuje sukces.

    Nic to, będę polować na Logitecha.

    Pozdrawiam,

    --