  • 11. Data: 2017-06-23 18:22:17
    Temat: Re: LPG ekologia ceny samochodów
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-23 o 12:47, tck pisze:

    > problem polega na tym jak nie zapali 'od pierwszego' wtedy parownik
    > zamarznie

    Miałem I i II generację i wielokrotnie odpalałem na gazie.
    Nie doznałem tego zaszczytu. :-)

  • 12. Data: 2017-06-23 18:26:12
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Chyba malo - przy duzym mrozie LPG ze zbiornika nie wyplynie.
    > Pompka bylaby potrzebna ... albo grzalka w zbiorniku.

    Hahaha :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2017-06-23 18:46:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-23 o 18:20, z pisze:

    > Podobno polscy taksówkarze sobie chwalą zagazowane Priusy. Prosty nie
    > wysilony silnik benzynowy idealny do gazu :-)

    Spalanie pierwszych Priusów nie mogły zachwycić, nawet taksówkarzy.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2017-06-23 18:48:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-23 o 16:44, J.F. pisze:

    > Chyba malo - przy duzym mrozie LPG ze zbiornika nie wyplynie.
    > Pompka bylaby potrzebna ... albo grzalka w zbiorniku.

    Z mojego wieloletniego doświadczenia wychodzi że jedyny minus
    LPG w czasie mrozu to konieczność rozgrzania parownika.
    Ale może zdefiniuj te duże mrozy ? przy minus dwudziestu
    da się na tym jechać.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2017-06-23 21:19:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-23 o 18:46, RadoslawF pisze:
    > Spalanie pierwszych Priusów nie mogły zachwycić, nawet taksówkarzy.

    To LPG tym bardziej na miejscu :-)

  • 16. Data: 2017-06-23 22:18:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Jun 2017 18:48:58 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Z mojego wieloletniego doświadczenia wychodzi że jedyny minus
    > LPG w czasie mrozu to konieczność rozgrzania parownika.
    > Ale może zdefiniuj te duże mrozy ? przy minus dwudziestu
    > da się na tym jechać.

    Ja ci wiecej powiem - przy -15 da sie zapalic bez benzyny.

    Tym niemniej n-butan przestaje wrzec juz w ok 0C, izobutan -12C,
    propan -42C, mieszanka to roznie - ale w Suwalkach moglyby byc
    klopoty.

    J.

  • 17. Data: 2017-06-24 10:46:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-23 o 22:18, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Tym niemniej n-butan przestaje wrzec juz w ok 0C, izobutan -12C,
    > propan -42C, mieszanka to roznie - ale w Suwalkach moglyby byc

    Byłem. Dawno bo dawno ale pełno było zagazowanych z widocznym
    kapselkiem. Myślisz że na zimę gaz odstawiają ?