  • 1. Data: 2017-06-22 01:19:28
    Temat: podobajom mi się te hybrydy
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    choć są trochę niebezpieczne kiedy bezgłosnie jadą po osiedlu.

    Kiedy wracam z roboty mijam mega korek ale cichy. Zawsze chciałem mieć
    auto które nie marnuje sprzegła i paliwa w korku.

    Autobus jak rusza z przystanku to jakby go ktoś silnie popchnął.
    Fajne uczucie. Dopiero potem załącza się silnik.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 2. Data: 2017-06-22 07:21:50
    Temat: Re: podobajom mi się te hybrydy
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2017 o 01:19 PiteR <e...@f...pl> pisze:

    > Kiedy wracam z roboty mijam mega korek ale cichy. Zawsze chciałem mieć
    > auto które nie marnuje sprzegła i paliwa w korku.

    śmierdzący diesel z automatem, systemem start-stop i funkcją auto-hold :-)
    Naciskasz hamulec - auto stoi z wyłączonym silnikiem, dotkniesz gazu
    startuje. Prawie jak w elektryku...

    TG

  • 3. Data: 2017-06-22 23:14:13
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-06-22 o 07:21, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > śmierdzący diesel z automatem, systemem start-stop i funkcją auto-hold :-)
    > Naciskasz hamulec - auto stoi z wyłączonym silnikiem, dotkniesz gazu
    > startuje. Prawie jak w elektryku...

    No nie wiem. Nigdy nie używałem S-S, ale mnie zawsze uczyli by jak
    najmniej zapalać i gasić silnik. Nie nadwyręża aby ten system samochodu?

  • 4. Data: 2017-06-22 23:17:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-22 o 23:14, PlaMa pisze:

    > No nie wiem. Nigdy nie używałem S-S, ale mnie zawsze uczyli by jak
    > najmniej zapalać i gasić silnik. Nie nadwyręża aby ten system samochodu?

    Nadwyręża. Ale teraz liczy się pseudo ekologia co skutkuje np.
    w automatach fabrycznymi ustawieniami zarzynającymi silnik
    jazdą na za niskich obrotach.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2017-06-23 02:24:24
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Nadwyręża. Ale teraz liczy się pseudo ekologia co skutkuje np.
    > w automatach fabrycznymi ustawieniami zarzynającymi silnik
    > jazdą na za niskich obrotach.

    Mimo tego "zarzynania" jeżdżą niezawodnie długie lata.

  • 6. Data: 2017-06-23 07:34:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2017 o 23:14 PlaMa <b...@w...pl> pisze:

    > No nie wiem. Nigdy nie używałem S-S, ale mnie zawsze uczyli by jak
    > najmniej zapalać i gasić silnik. Nie nadwyręża aby ten system samochodu?

    Na gwarancji to jest problem producenta nie mój.

    TG

  • 7. Data: 2017-06-23 07:35:59
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2017 o 23:17 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Nadwyręża. Ale teraz liczy się pseudo ekologia co skutkuje np.
    > w automatach fabrycznymi ustawieniami zarzynającymi silnik
    > jazdą na za niskich obrotach.

    300 tys taki silnik wytrzymuje bez żadnego remontu. Dalej nie sprawdzałem.

    TG

  • 8. Data: 2017-06-23 07:41:14
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2017 o 07:34 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > Na gwarancji to jest problem producenta nie mój.

    Trzeba by tylko sprawdzić, czy nie ma w niej stosownych wykluczeń...

    TG

  • 9. Data: 2017-06-23 09:28:29
    Od: p...@g...com

    Koncerny gotowe są na poświęcenia oczywiście kosztem klientów :-) żeby spełnić normy
    ekologiczne wbudowano start & stop po czym bardziej świadomi użytkownicy natychmiast
    go wyłączają :-)
    Do tego dochodzą kolejne porażki producentów którzy nie są w stanie ogarnąć
    technologii i zaliczają kompromitujące wtopy np. VW

    https://www.welt.de/wirtschaft/article149284543/Jetz
    t-auch-technisches-Versagen-VW-total-ueberfordert.ht
    ml

  • 10. Data: 2017-06-23 11:03:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-23 o 02:24, Pszemol pisze:

    > Mimo tego "zarzynania" jeżdżą niezawodnie długie lata.

    A ich poprzednicy jeździli niezawodnie dziesięciolecia.
    No ale na niezawodnych korporacje za mało zarabiają.