  • 41. Data: 2011-02-05 12:52:19
    Temat: Re: Laboratoria metrologiczne, wzorcowanie, nadzór nad urzšdzeniami pomiarowymi i wszystko polane sosem ISO 9001
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 5 Lut, 12:21, Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    wrote:
    > Podsumowując - albo kokutek musi przyznać, że zrobił sobie z gęby
    > cholewę, albo jako osoba słowna dać sobie pociąć fiuta na talarki -
    > zgodzę się na znieczulenie :D

    Macie do czynienia z zawodnikiem ktory od lat trudni sie na tej grupie
    upowszechnianiem wlasnych mitow i bredni. Nie pierwszy raz daje
    swojego fiuta do szatkowania, byc moze to jest jakas forma popierania
    swojej wypowiedzi jakims wyimaginowanym autorytetem. Tlumaczenie mu ze
    jest w bledzie to zbedna fatyga. Zalosny pojeb, to wszystko.
    Konrad

  • 42. Data: 2011-02-05 12:58:50
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Konrad Anikiel napisal:
    > Nie pierwszy raz daje swojego fiuta do szatkowania,

    Hm, jest salamandrą? Systematycznie mu odrasta?
    Mu przycinać jak psu pazury? ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 43. Data: 2011-02-05 13:00:03
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Sat, 05 Feb 2011 04:52:19 -0800, Konrad Anikiel napisał(a):

> [...]
    > wypowiedzi jakims wyimaginowanym autorytetem. Tlumaczenie mu ze jest w
    > bledzie to zbedna fatyga. Zalosny pojeb, to wszystko. Konrad

    W takim razie dziękuję za zaoszczędzenie mojego czasu na dalszą z nim
    polemikę :) A co do fiuta, to może go nie ma i dlatego tak chętnie składa
    podobne deklaracje? :D

    --
    pzdr
    meping

  • 44. Data: 2011-02-05 13:35:32
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Sat, 05 Feb 2011 12:58:50 +0000, Jacek_P napisał(a):

    > Hm, jest salamandrą? Systematycznie mu odrasta? Mu przycinać jak psu
    > pazury? ;)

    ROTFL :D

    --
    pzdr
    meping

  • 45. Data: 2011-02-05 14:27:38
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 5 Lut, 13:00, Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    wrote:
    > A co do fiuta, to może go nie ma i dlatego tak chętnie składa
    > podobne deklaracje? :D

    Nie wiem, kompleksy, lęki, psychozy to nie mój fach, nie mam diagnozy.
    Wisi mi ten koleś kalafiorem, ale ponieważ robi bydło i przegania z
    grupy wartościowych ludzi- ostrzegam czasem dla formalności.
    Konrad

  • 46. Data: 2011-02-07 00:24:40
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Byc moze. Ale na ulicach widze jakas improwizacje.

    > Znak tak. Slupek niekoniecznie.

    > Jakim przetargu, takim ? :
    > http://www.przetargi.egospodarka.pl/Znaki-drogowe
    >
    > Zalacznikow sam sobie poszukaj, mnie wystarczy kilka przeczytac zeby
    > nabrac podejrzen ze nie bardzo wiesz co piszesz, ale moze sie myle,
    > daj linki i przekonaj :-)
    > http://www.przetargi.egospodarka.pl/16574_Sukcesywne
    -wykonywanie-i-dostawa-znak
    > ow-drogowych-pionowych-urzadzen-bezpieczenstwa-ruchu
    -oraz-tablic-informacyjnych
    > -na-drogi-powiatowe-i-wojewodzkie-dla-potrzeb-Powiat
    owego-Zarzadu-Drog-w-Czesto
    > chowie-w-2011_2011_2.html
    > http://www.przetargi.egospodarka.pl/41287_Zakup-i-do
    stawa-znakow-drogowych-pion
    > owych-i-slupkow_2011_2.html
    > http://www.przetargi.egospodarka.pl/40711_Dostawa-i-
    montaz-oraz-biezace-utrzyma
    > nie-oznakowania-pionowego-i-poziomego-przy-drogach-g
    minnych-oraz-tabliczek-z-na
    > zwami-ulic-w-wybranych-miejscowosciach-Gminy-Kobierz
    yce_2011_2.html

    > Co do jednego sie zgodze - inwalidzi tyraja a zdrowi dostaja zasilek,
    > taki zysk z tego PFRONu.
    > Ale moglbys znalezc kilku producentow znakow i sprawdzic czy sa ZPChr.
    >
    > Sa tez inne ZPChr i nie maja nic wspolnego z pociotkami.

    > Pewnie nie. Wiesz Ty na czym przetarg polega ? Ogloszenie jest jawne.
    > Warunki tez. Przy wodce mozna sie raczej co do ustalonej ceny wygadac.
    > No chyba ze to dawno bylo, oglosenie bylo na tablicy informacyjnej
    > urzedu, na piatym pietrze bez windy wywieszone, rzekomo przez dwa
    > tygodnie ..
    >
    > J.

    Przypadkowo linkiem potwierdzileś wszystko co napisalem. A obszczymurki niech
    jazgoczą, taka rola kundelków.

  • 47. Data: 2011-02-07 12:31:35
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Mon, 07 Feb 2011 00:24:40 +0000, kogutek napisał(a):

    > Przypadkowo linkiem potwierdzileś wszystko co napisalem. A obszczymurki
    > niech jazgoczą, taka rola kundelków.

    tzn. co? Że są normy na mocowanie? :-O

    --
    meping

  • 48. Data: 2011-02-07 14:27:57
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Feb 3, 8:22 am, Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    wrote:
    > lifetime miarki na produkcji wynosi < pół roku (podziałka się
    > ściera). Miarka kosztuje 5-6 zł

    A ja mam gdzies taka mala kieszonkowa 1.5m miarke, kupilem bo byla
    ladna. Nierdzewna tasma, a podzialka i cyferki wytrawione, moze
    laserem, moze elektrochemicznie. Zadnej farby, nie ma czego zetrzec.
    Kosztowala gdzies tak z 1.5 funta, czyli drogo, ale w eleganckim
    sklepie w centrum miasta, wiec na ebayu pewnie 1/3 tego. Chinszczyzna
    jakas, jak chcesz to poszukam, moze da sie znalezc dostawce, zreszta
    chyba pamietam gdzie kupowalem.
    Konrad

  • 49. Data: 2011-02-07 16:23:09
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Mon, 07 Feb 2011 06:27:57 -0800, Konrad Anikiel napisał(a):

> [...]
    > miasta, wiec na ebayu pewnie 1/3 tego. Chinszczyzna jakas, jak chcesz to
    > poszukam, moze da sie znalezc dostawce, zreszta chyba pamietam gdzie

    nie doceniasz tego, co może zrobić codzienne użytkowanie... :)

    --
    pzdr
    meping

  • 50. Data: 2011-02-07 17:15:33
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-02-07 15:27, Konrad Anikiel pisze:

> [...]
    > sklepie w centrum miasta, wiec na ebayu pewnie 1/3 tego. Chinszczyzna
    > jakas, jak chcesz to poszukam, moze da sie znalezc dostawce, zreszta

    Kiedyś na pchlim targu kupiłem za grosze podobną miarkę. Podziałka
    trawiona na nierdzewce. Używam jej już z 15 lat. Z zewnątrz wygląda jak
    po crash testach, a miarka nadal czytelna. Tak jak logo PZO.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem