  • 1. Data: 2010-09-26 21:43:26
    Temat: Suzuki SX limuzyna
    Od: Roman Smolkowski <R...@n...ma.adresu.pl>

    Witam,

    Czemu f-ma Suzuki nie sprzedaje SX4 w wersji limuzyna w Polsce?
    Sprzedaje je w krajach sąsiednich np. w Niemczech i paru innych. W
    ubiegłym roku gdy wychodzili z tego modelu u nas, sprzedawali je za jak
    pamietam 40tys.zł - czyli jak za takie auto rewelacja - teraz w
    Niemczech ok. 17tys. eurosów.

    Ale mnie zastanawia coś innego, nie sprzedają tego modelu u nas, bo ktoś
    sprzedaje takich autek - tzn. sedanów z dużym bagażnikiem więcej i na
    pewno taniej.

    Co to za konkurencja? Szukałem dosyć długo i nic mi nie pasuje - albo za
    drogie, albo nie wszystko ma jak SX4 - jest duża różnica w tym co ma SX4
    i co oferuje ich konkurencja.

    P.S.
    Pytam, bo przymierzam się do zakupu autka takiej klasy jak SX4 ale
    koniecznie musi być sedan.

    Pozdrawiam,
    Roman

  • 2. Data: 2010-09-26 22:23:50
    Temat: Re: Suzuki SX limuzyna
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Roman Smolkowski pisze:

> [...]
    > ubiegłym roku gdy wychodzili z tego modelu u nas, sprzedawali je za jak
    > pamietam 40tys.zł - czyli jak za takie auto rewelacja - teraz w

    Nie prosciej zapytac w Suzuki Motor Poland Sp z o.o.?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 3. Data: 2010-09-26 23:15:59
    Od: Roman Smolkowski <R...@n...ma.adresu.pl>

    DoQ pisze:

    > Nie prosciej zapytac w Suzuki Motor Poland Sp z o.o.?
    >

    > Pozdrawiam
    > Pawel

    Byłeś kiedyś w salonie, gdzie sprzedaja nowe autka??? Kupowałeś kiedyś
    nowe? Rozumiem, że nadal jeździdsz PF126p. Przecież, tam gdzie
    pójdziesz, to ICH auta są THE BEST.!!! Tak są tresowani sprzedawcy; jak
    zwierzęta w ZOO...

    P.S.
    Jak sobie wyobrażasz odpowiedź na takie pytanie???

    Roman

  • 4. Data: 2010-09-26 23:39:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Roman Smolkowski" <R...@n...ma.adresu.pl> napisał w
    wiadomości news:i7o7oq$mvn$1@news.task.gda.pl...
    > Witam,
    >
    > Czemu f-ma Suzuki nie sprzedaje SX4 w wersji limuzyna w Polsce?

    A co to jest wersja limuzyna?
    Sedan?

  • 5. Data: 2010-09-27 09:16:49
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Bo rynek sedanów jest u nas nikły w tym segmencie.

    --
    Marek P.

  • 6. Data: 2010-09-27 11:12:08
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Roman Smolkowski wrote:

> [...]
    >
    > Ale mnie zastanawia coś innego, nie sprzedają tego modelu u nas, bo
    > ktoś sprzedaje takich autek - tzn. sedanów z dużym bagażnikiem więcej

    U nas mieszka za mało Turków...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 7. Data: 2010-09-28 15:52:56
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2010-09-28 15:53, Piotr Czyż pisze:

    > Limuzyna ?:)?
    >
    > Ma to coś wspólnego z prestiżem, czy jak?
    > SX4 fajnie wygląda, ale doczepienie do niego kufra kojarzy mi się z
    > nadawaniem dzieciom imion typu Sandra czy Dżejson...

    Jak do Yarisa można dołożyć kufer to czemu nie do tego?:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 8. Data: 2010-09-28 15:53:29