  • 1. Data: 2011-04-11 16:47:55
    Temat: hamulce
    Od: Shock199 <mateuszpsary@_NOSPAM_wp.pl>

    Mam taki problem a mianowicie przedni hamulec ślizga się i nie chce
    hamować. Oraz podczas mocnego naciśnięcia hamulca podczas hamowania jest
    pisk. Co robić?

  • 2. Data: 2011-04-11 19:42:37
    Temat: Re: hamulce
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-04-11 18:47, Shock199 pisze:
    > Mam taki problem a mianowicie przedni hamulec ślizga się i nie chce
    > hamować. Oraz podczas mocnego naciśnięcia hamulca podczas hamowania jest
    > pisk. Co robić?
    Wyjąć mysz z zacisku

    > --

    Albo nie, zostaw. Może następnym razem jak będziesz "hamował" to Ci
    powie żebyś w następnym poście napisał chociaż jaki to motocykl bo nam
    tu szklane kule się potłukły...

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 3. Data: 2011-04-12 06:20:53
    Od: Vir <a...@o...pl>

    W dniu 2011-04-11 18:47, Shock199 pisze:
    > Mam taki problem a mianowicie przedni hamulec ślizga się i nie chce
    > hamować. Oraz podczas mocnego naciśnięcia hamulca podczas hamowania jest
    > pisk. Co robić?

    Moto bez ABS. Hamuj słabiej, żeby opona nie piszczała, jak blokujesz
    koło to hamowanie rzeczywiście nie jest zbyt skuteczne

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka, średnia srebrna cebulka i mała czarna japonka

  • 4. Data: 2011-04-12 06:53:25
    Od: Shock199 <mateuszpsary@_NOSPAM_wp.pl>

    Virnapisal

    > Moto bez ABS. Hamuj słabiej, żeby opona nie piszczała, jak blokujesz
    > koło to hamowanie rzeczywiście nie jest zbyt skuteczne

    Wielkie Dzięki