  • 41. Data: 2016-09-26 08:40:27
    Temat: Re: Ładowanie indukcyjne
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 23 września 2016 15:43:30 UTC+2 użytkownik AL napisał:
    > stan jest stale podtrzymywany. Dopiero tuż przed tym, jak właściciel
    > odłączy telefon od prądu, smartfon ładuje baterię do 100%."
    > http://www.spidersweb.pl/2016/09/sony-xperia-xz-x-co
    mpact.html

    A co on ma moduł wróżki wbudowany, że wie dokładnie kiedy
    użytkownik mu wtyczkę wyciągnie???

    L.

  • 42. Data: 2016-09-26 10:32:19
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-09-26 08:40, Lisciasty wrote:
    mpact.html

    > A co on ma moduł wróżki wbudowany, że wie dokładnie kiedy
    > użytkownik mu wtyczkę wyciągnie???
    >
    > L.

    przeczytaj tekst - w założeniach ma uczyć się Twojego planu dnia.

  • 43. Data: 2016-09-26 16:50:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    AL wrote:

    > przeczytaj tekst - w założeniach ma uczyć się Twojego planu dnia.

    czyli kłamią. Bo nie przed wyciągnięciem tylko przed tym kiedy zwykle
    wyciąga

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2016-09-26 17:36:47
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-09-26 16:50, masti wrote:

    > czyli kłamią. Bo nie przed wyciągnięciem tylko przed tym kiedy zwykle
    > wyciąga

    nie kłamią, bo przecież jawnie o tym piszą.
    Jeśli prowadzisz w miarę regularny tryb dni, tzn wstajesz o tej samej
    godzinie, kończysz pracę o tej samej godzinie i regularnie w danych
    porach dnia/nocy ładujesz telefon - to oprogramowanie nadzorujące ustawi
    sobie profil Twojego dnia i dopasuje do niego sposób ładowania telefonu
    - proste, no nie?
    Jeśli zaburzysz mu ten rytm, to nic się w sumie nie stanie - będziesz
    miał telefon naładowany w 90% zamiast 100%.

  • 45. Data: 2016-09-26 18:00:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w
    W dniu 2016-09-25 o 18:35, ALEX MR pisze:

    >Młody jest, bez doświadczenia i myśli że ma rację.
    >Jak robił jeszcze w pieluchy to ludzie używali PDA do których
    >najpierw były ładne podstawki a potem zostały już tylko
    >kabelki. Bo tak było taniej dla producenta.

    Hm, czy tylko o taniosc chodzi ...
    Najpierw byly PDA bez podstawek. Bateria starczala na rok, to nie bylo
    potrzeby.

    Potem byly PDA z podstawkami. Bateria nadal starczala na dosc dlugo,
    ale komunikacja z komputerem byla potrzebna

    Czy to takie wygodne ... jak sie ma dwa komputery, w domu i w pracy
    chocby, to troche nieporecznie duza podstawke nosic.
    Trzeba by druga dokupic, albo drugie gniazdo, albo jedno takie, co
    pasuje do wtyczki i do podstawki.
    A tych pinow tam wiecej bylo, to juz nie jest takie proste gniazdo.

    Ale standardy sie troche wyklarowaly, Chinczycy tez sie dolozyli - i
    sie zrobilo microUSB.
    I tylko Apple ma cos przeciw. A moze nie tylko Apple.
    Teraz USB-C znow pinow dolozylo.
    Ale tez i technologie radiowe sie rozwinely.

    Gniazdo z magnesami, piekny pomysl ... ale pewnie opatentowany. Trzeba
    zaplacic, lub poczekac :-)
    Gdyby to zawsze dobre bylo, to mozna by na ksiegowych zrzucic, ale czy
    naprawde zawsze dobrze dziala ?

    J.

  • 46. Data: 2016-09-26 19:03:07
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    Gniazdo z magnesami, piekny pomysl ... ale pewnie opatentowany. Trzeba
    zaplacic, lub poczekac :-)
    ---
    Przy czym od gniazda z magnesami lepsze jest tylko ładowanie indukcyjne :-)

  • 47. Data: 2016-09-26 20:10:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-26 o 17:36, AL pisze:
> [...]

    Tuż? Na 5 minut przed zacznie?

> [...]
    > Jeśli zaburzysz mu ten rytm, to nic się w sumie nie stanie - będziesz
    > miał telefon naładowany w 90% zamiast 100%.

    I będziesz miał pewność, że telefon będzie nienaładowany jak zrobić coś
    niestandardowego, czyli pomoc do dupy.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2016-09-26 20:33:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    AL wrote:

    > nie kłamią, bo przecież jawnie o tym piszą.

    naprawdę? W reklamie piszą? czy w instrukcji na 75 stronie?

> [...]
    > porach dnia/nocy ładujesz telefon - to oprogramowanie nadzorujące ustawi
    > sobie profil Twojego dnia i dopasuje do niego sposób ładowania telefonu

    proste. tylko niepotrzebne

  • 49. Data: 2016-09-26 22:50:25
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-09-26 20:33, masti wrote:

    > naprawdę? W reklamie piszą? czy w instrukcji na 75 stronie?

    w reklamie się często nie dopowiada wszystkiego, natomiast jak poczytasz
    o funkcjach - to w każdym opisie, teście, recenzji jest to wymieniane
    (tzn jak to niby ma działać).
    Często podają jako moment naładowania - ustawienia budzika (czyli skoro
    ustawiasz budzik, tzn, że dopiero wówczas wstajesz), a więc można na
    30min. przed godziną "ZERO" zacząć ładować baterię na full.

    > proste. tylko niepotrzebne

    jeżeli to ma wydłużyć czas życia baterii - to może nie do końca takie
    nepotrzebne?

  • 50. Data: 2016-09-26 23:07:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    AL wrote:

    > w reklamie się często nie dopowiada wszystkiego, natomiast jak poczytasz
    > o funkcjach - to w każdym opisie, teście, recenzji jest to wymieniane
    > (tzn jak to niby ma działać).

    zupełnie jak z ratami 0%. a wopisie, jak poczytasz to RRSO 1300% :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?