  • 51. Data: 2016-09-27 11:02:15
    Temat: Re: Ładowanie indukcyjne
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    AL <a...@s...tam.pl> Wrote in message:

    > nie kłamią, bo przecież jawnie o tym piszą.
    > Jeśli prowadzisz w miarę regularny tryb dni, tzn wstajesz o tej samej
    > godzinie, kończysz pracę o tej samej godzinie i regularnie w danych
    > porach dnia/nocy ładujesz telefon - to oprogramowanie nadzorujące ustawi
    > sobie profil Twojego dnia i dopasuje do niego sposób ładowania telefonu
    > - proste, no nie?

    Właśnie ze odwrotnie: PRZEKOMBINOWANIE, naprawdę genialne pomysły
    łączą w sobie przede wszystkim PROSTOTĘ, i wyszukaną unikalność
    -- że "to takie oczywiste, aż dziw że nikt na to do tej pory nie
    wpadł"

    Właśnie magnesiki, albo adapter mini-usb->bolce, spełniają taki
    warunek, a w przeciwieństwie do tej eleganckiej prostoty
    ŁADOWANIE INDUKCYJNE, albo jakieś
    programiki-serwisy działające w tle i opracowujące profil
    użytkownika to
    strasznie CIĘŻKA IDEA --- chyba że te profile są potem wysyłane
    do centrali np dla celów marketingowych,
    wtedy to na większy sens :)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 52. Data: 2016-09-27 21:52:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-09-26 o 19:03, re pisze:

    > Gniazdo z magnesami, piekny pomysl ... ale pewnie opatentowany. Trzeba
    > zaplacic, lub poczekac :-)
    > ---
    > Przy czym od gniazda z magnesami lepsze jest tylko ładowanie indukcyjne :-)

    Pytanie co jest tańsze dla producenta.
    Co jest tańsze dla klienta indywidualnego już wiem.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2016-09-27 21:57:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-09-26 o 18:00, J.F. pisze:

    > Hm, czy tylko o taniosc chodzi ...
    > Najpierw byly PDA bez podstawek. Bateria starczala na rok, to nie bylo
    > potrzeby.

    Podasz nazwę bo nie przypominam sobie takich.

    > Potem byly PDA z podstawkami. Bateria nadal starczala na dosc dlugo, ale
    > komunikacja z komputerem byla potrzebna

    Od zawsze podstawą przydatności PDA było podłączenie co jakiś czas
    do komputera. Poza ludźmi którzy nosili je tylko aby się pochwalić
    że mają i że ich stać a faktycznie nie używali.

    > Czy to takie wygodne ... jak sie ma dwa komputery, w domu i w pracy
    > chocby, to troche nieporecznie duza podstawke nosic.
    > Trzeba by druga dokupic, albo drugie gniazdo, albo jedno takie, co
    > pasuje do wtyczki i do podstawki.
    > A tych pinow tam wiecej bylo, to juz nie jest takie proste gniazdo.

    Ale po co podstawkę nosić do pracy ?
    Dokupywałeś kabelek i już. :-)
    Ale jak ktoś bardzo się chciał pochwalić to do teczki się mieściła.

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2016-09-27 23:19:13
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]
    > :-)

    Pytanie co jest tańsze dla producenta.
    Co jest tańsze dla klienta indywidualnego już wiem.
    Nie, pytanie na czym więcej można zarobić.

  • 55. Data: 2016-09-30 17:33:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Podasz nazwę bo nie przypominam sobie takich.

    Wylecialo mi z pamieci, ale masa tego byla.
    Casio, Sharp, Citizen - no i oczywiscie Psion, choc tu nie bylbym
    pewny baterii.

    O, prosze, np ten
    http://casio-pda.wikidot.com/sf-7500

    >Od zawsze podstawą przydatności PDA było podłączenie co jakiś czas
    >do komputera. Poza ludźmi którzy nosili je tylko aby się pochwalić
    >że mają i że ich stać a faktycznie nie używali.

    A po co ci podlaczac do komputera, jesli takowego nie posiadasz ?
    Do Spectrum chcesz podlaczac czy co ?
    Ale owszem, dalo sie. Chocby dla backupu danych.

    No i dalo sie do drugiego takiego PDA podlaczyc kabelkiem :-)

    >Ale po co podstawkę nosić do pracy ?
    >Dokupywałeś kabelek i już. :-)

    No i w efekcie rezygnowales z podstawki z wygodnym wrzucaniem na rzecz
    takiej z precyzyjnym gniazdem...

    >Ale jak ktoś bardzo się chciał pochwalić to do teczki się mieściła.

    Raz sie pochwalil, a jak sam pisales - podlaczac dobrze bylo czesto
    :-)

    J.

  • 56. Data: 2016-10-03 03:00:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" ns44f8$bln$...@d...me

    > ampera. pozatym gniazdo często używane zaczyna coraz gorzej funkcjonować.

    Monsterowe gniazdko 3 lata wytrzymało -- aż potłukł się Monster.