  • 31. Data: 2017-03-22 15:46:11
    Temat: Re: Ladowanie w uchwycie
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 19 Mar 2017 21:55:15 +0100, "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>
    wrote:
    > biurkowe owszem, mam, ale samochodowego jakoś nie widzę

    Czemu? do z3 compact są takie uchwyty, lądują tym bocznym złączem.

    --
    Marek

  • 32. Data: 2017-03-22 17:26:09
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 19 Mar 2017 19:54:11 +0100, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

    >ja piszę w iso 8tyś cośtam, a animka czyta tylko w utfie

    Ja wysyłam... w sumie nawet nie wiem w czym ;) Ale czytam wszysrtko
    dobrze dekodowane, nawet w jakimś dziwnym chrsecie. Kwestia
    odpowiedniego czytnika, a często odpowiedniej konfiguracji.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 33. Data: 2017-03-22 21:16:38
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Czemu? do z3 compact są takie uchwyty, lądują tym bocznym złączem.

    no dobra, znalazłem ale ~240zł za uchwyt to trochę spooro

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 34. Data: 2017-03-24 00:17:48
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Wańkowski"

    > A czym Ty czytasz?
    > Mój badziewiasty Thunderbird którego używam od zawsze sobie radzi. :-)

    Może powstanie kiedyś inteligenty czytnik, który pogodzi wszystkich. :-)
    Będzie śledził wątek,
    ---
    Który tego nie robi ?

    podzieli automatycznie cytaty,
    ---
    Który tego nie robi ?

    pozawija wiersze,
    ---
    Który tego nie rob i ?

    miejsce krzaków wstawi to co potrzeba,
    ---
    Gwiazdkę ?

    odpowiedzi będą pod cytatem itd.
    ---
    A mają być pod cytatem ?

  • 35. Data: 2017-03-24 21:01:29
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-22 o 17:26, j...@i...pl pisze:

    > Ja wysy?am... w sumie nawet nie wiem w czym ;) Ale czytam wszysrtko
    > dobrze dekodowane, nawet w jakim? dziwnym chrsecie. Kwestia
    > odpowiedniego czytnika, a cz?sto odpowiedniej konfiguracji.

    Twoje ISO 8859-2 to pospolite, przestarzałe kodowanie.

    --
    animka

  • 36. Data: 2017-03-25 14:47:40
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-22 o 10:16, Mirek Ptak pisze:

    > Tak,
    > W konfiguracji kont, we właściwościach serwera news ustaw domyślne
    > kodowanie na ISO-8859-2 z powodu różnych OE, które nie definiują zestawu
    > znaków w nagłówku, ale wysyłają właśnie w ISO
    > Dodatkowo prawoklik na grupę, właściwości i ustaw "rezerwowe kodowanie
    > znaków" też na ISO-8859-2.
    >
    > W 90% przypadków będzie to oznaczać pełen sukces w czytaniu i wysyłaniu :)
    > Tworzyć nowe wiadomości oczywiście możesz w UTF
    >
    > PZDR

    Przestawiłeś u siebie kodowanie na UTF-8, więc krzaków nie ma, a
    outłukowców zakrzaczonych jednak nie muszę czytać.

    --
    animka

  • 37. Data: 2017-03-25 19:26:29
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-03-18 o 09:27, ToMasz pisze:

> [...]
    > pieniądzach. ja sobie radzę, idealnie umieszczając telefon, albo kładąc,
    > i po sekundze lekko przesuwając w określonym kierunku. nie wiem dlaczego
    > to tak działa - ale działa. złącze usb mam prawie dziewicze.
    > Prąd w praktyce nie przekracza pół ampera. ale to spoko wystarczający
    > prąd, bo jak telefon non stop się łąduje, zawsze ma 100% jak go bierzesz
    > do ręki. jak mam jechać 12 godzin autem, to co za różnica? Podłącze
    > kablem. jakbym tak jeźdzł codziennie- to by kombinował
    > jeszcze jedno. podczas ładowania telefon grzeje. jest mocno cieły

    Musisz jeszcze dodać że podczas ładowania indukcyjnego telefon się
    wyciemnia a nie przyciemnia jak podczas ładowania USB i brak jest
    ustawienia, które to zmienia.
    Osobiście mnie to drażni i dlatego wolę wepchnąć wtyczkę.

    --
    LordBluzg(R)

  • 38. Data: 2017-03-26 23:05:49
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 24 Mar 2017 21:01:29 +0100, Animka <a...@t...wp.pl>
    wrote:

    >Twoje ISO 8859-2 to pospolite, przestarzałe kodowanie.

    Ale nadal dozowolone. Za to Ty masz źle skonigurowny czytnik i te ISO
    kaszanisz.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 39. Data: 2017-03-27 00:00:33
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-26 o 23:05, j...@i...pl pisze:

    > Ale nadal dozowolone. Za to Ty masz źle skonigurowny czytnik i te ISO
    > kaszanisz.

    Ustawiłam to ISO-8859-2 jako rezerwowe kodowanie. Nie widzę teraz w
    Twoim poście krzaków.
    Na innych grupach ludzie mają poprawne kodowanie-zalecane UTF-8 i jest
    ok, tylko na tej telefonii taka niechlujność.

    --
    animka

  • 40. Data: 2017-03-27 23:57:08
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 27 Mar 2017 00:00:33 +0200, Animka <a...@t...wp.pl>
    wrote:

> [...]
    >Na innych grupach ludzie mają poprawne kodowanie-zalecane UTF-8 i jest
    >ok, tylko na tej telefonii taka niechlujność.

    Zalecane jest niby utf-8. Ale ISO nie jest zakazane.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280