  • 21. Data: 2017-03-19 13:18:31
    Temat: Re: Ladowanie w uchwycie
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-03-19 o 11:16, z pisze:

    > A czym Ty czytasz?
    > Mój badziewiasty Thunderbird którego używam od zawsze sobie radzi. :-)

    Może powstanie kiedyś inteligenty czytnik, który pogodzi wszystkich. :-)
    Będzie śledził wątek, podzieli automatycznie cytaty, pozawija wiersze, w
    miejsce krzaków wstawi to co potrzeba, odpowiedzi będą pod cytatem itd.

    Robert

  • 22. Data: 2017-03-19 13:30:19
    Od: z <...@...pl>

    > Może powstanie kiedyś inteligenty czytnik, który pogodzi wszystkich. :-)
    > Będzie śledził wątek, podzieli automatycznie cytaty, pozawija wiersze, w
    > miejsce krzaków wstawi to co potrzeba,

    Chyba do tego miejsca załatwia to TB

    odpowiedzi będą pod cytatem itd.

    Tego jeszcze nie robi :-)

  • 23. Data: 2017-03-19 13:43:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-19 o 10:41, ToMasz pisze:
    > Tylko że w normalnym życiu, praca dom, jakieś tam rozrywki, które trwają
    > parę godzin, posiadacze ładowarek indukcyjnych nie schodza do 15%. w
    > domu i w pracy telefon leży na ładowarce. zawsze wiem gdzie jest, zawsze
    > wiem że jest naładowany. Wymaga to zmuszenia się do stosowana pewnych
    > reguł, ale boli na początku, potem okazuje się że jest bardzo przydatne.
    > od czasu ładowarek indukcyjnych, nigdy nie prosiłem kolegów - zadzwoń do
    > mnie bo nie wiem gdzie zostawiłem telefon. Jest na ładowarce

    Szkoda życia. :-)

    Właśnie testuję Xperię Z3 Compact. Jest postęp. A do tego całkowite
    naładowanie po 1,5 godziny.
    Telefon używany. Nie wiem w jakim stanie bateria.

    Nie kupujcie g... telefonów :-)

    PS. Moje testy Lenovo K6 Note przebiegły pomyślnie. Przez kila dni
    męczyłem go jak mogłem i na koniec dnia zawsze było przynajmniej
    kilkanaście procent baterii.

    Inne telefony wysiadały po kilku godzinach (6-8)

  • 24. Data: 2017-03-19 19:54:11
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 19.03.2017 o 13:30, z pisze:

    > Chyba do tego miejsca załatwia to TB
    >
    > odpowiedzi będą pod cytatem itd.
    >
    > Tego jeszcze nie robi :-)

    ja piszę w iso 8tyś cośtam, a animka czyta tylko w utfie

    ToMasz

  • 25. Data: 2017-03-19 20:43:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-19 o 19:54, ToMasz pisze:
    > ja piszę w iso 8tyś cośtam, a animka czyta tylko w utfie

    Zróbcie tak żeby było dobrze i nie zawracajcie gitary ;-)

    Podpowiedź jest wyżej.

  • 26. Data: 2017-03-19 21:55:15
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    ..
    > telefon i
    >
    > Teraz tylko przez specjalne złącza-przejsciowki. Ja używam magnetycznego
    > wskena na przewodzie. Do xperii z fabrycznym magnetycznym złączem są
    > dedykowane uchwyty wykorzystujące to złącze.

    biurkowe owszem, mam, ale samochodowego jakoś nie widzę

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 27. Data: 2017-03-20 09:23:40
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > A czym Ty czytasz?
    > Mój badziewiasty Thunderbird którego używam od zawsze sobie radzi. :-)

    Też ma Thunderbirda, ale źle skonfigurowanego :) ma ustawione na sztywno
    UTF-8

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 28. Data: 2017-03-20 15:17:44
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-20 o 09:23, Mirek Ptak pisze:

    > Te? ma Thunderbirda, ale ?le skonfigurowanego :) ma ustawione na
    > sztywno UTF-8
    >
    > Pozdrawiam - Mirek
    Co nowdza wersja to chyba psuje. Tu się nie da inaczej ustawić. "Wybór
    automatyczny" jest nieaktywne.
    Masz jakiś pomysł?

    --
    animka

  • 29. Data: 2017-03-20 15:22:23
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Te? ma Thunderbirda, ale ?le skonfigurowanego :) ma ustawione na
    > sztywno UTF-8

    A Ty

    iso-8859-2

    --
    animka

  • 30. Data: 2017-03-22 10:16:21
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-03-20 o 15:17, Animka pisze:

    > Co nowdza wersja to chyba psuje. Tu się nie da inaczej ustawić. "Wybór
    > automatyczny" jest nieaktywne.
    > Masz jakiś pomysł?

    Tak,
    W konfiguracji kont, we właściwościach serwera news ustaw domyślne
    kodowanie na ISO-8859-2 z powodu różnych OE, które nie definiują zestawu
    znaków w nagłówku, ale wysyłają właśnie w ISO
    Dodatkowo prawoklik na grupę, właściwości i ustaw "rezerwowe kodowanie
    znaków" też na ISO-8859-2.

    W 90% przypadków będzie to oznaczać pełen sukces w czytaniu i wysyłaniu :)
    Tworzyć nowe wiadomości oczywiście możesz w UTF

    PZDR