  • 1. Data: 2016-05-13 20:00:32
    Temat: Lakiernik - Poznań
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Szukam w Poznaniu i okolicach dobrego lakiernika. Dobrego to słowo klucz bo
    do pomalowania jest odnowiony mercedes i to musi być zrobione "na wysoki
    połysk" :)

  • 2. Data: 2016-05-13 20:08:21
    Temat: Re: Lakiernik - Poznań
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-05-13 o 20:00, Budzik pisze:
    > Szukam w Poznaniu i okolicach dobrego lakiernika. Dobrego to słowo klucz bo
    > do pomalowania jest odnowiony mercedes i to musi być zrobione "na wysoki
    > połysk" :)

    kwestia grubości lakieru i ilości czasu z polerką:) wszystko da się
    zrobić na wysoki błysk:) byleby nie polakierował po jednej cienkiej
    warstwie podkładu bazy i bezbarwnego bo nie będzie czego polerowac:)

  • 3. Data: 2016-05-14 06:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > kwestia grubości lakieru i ilości czasu z polerką:) wszystko da się
    > zrobić na wysoki błysk:) byleby nie polakierował po jednej cienkiej
    > warstwie podkładu bazy i bezbarwnego bo nie będzie czego polerowac:)

    Dlatego pytam o dobrego fachowca. :)

  • 4. Data: 2016-05-14 07:02:03
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-05-14 o 06:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > Dlatego pytam o dobrego fachowca. :)

    Znam tylko jednego, więc nie mam porównania, ale malował mi ramę od
    roweru :) i jestem zadowolony.

    Z tego co widzę to maluje głównie motocykle i robi jakieś tam bajery,
    więc może do takiego auta by się właśnie nadawał.

    http://gulicustoms.com/

    https://www.facebook.com/Guli-Customs-37950475883101
    9/?fref=ts

  • 5. Data: 2016-05-15 10:40:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "twistedme"

    Znam tylko jednego, więc nie mam porównania, ale malował mi ramę od
    roweru :) i jestem zadowolony.
    ---
    Ja też jak byłem mały malowałem ramę roweru :-)