  • 1. Data: 2009-06-06 16:48:51
    Temat: Lampa METZ 48 AF-1 vs. Canon 430EX II
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Witam,

    Jakis czas temu prosłiem grupę o radę przy zakupie prezentu dla córki.
    Chodziło o obiektyw Canona 50/1.8 jako portretówki.
    Prezent się sprawdził, jak dla mnie, portrety wychodzą fajne :).

    Teraz przyszedł czas na lampę. W grę wchodzi 430EX II albo METZ 48 AF-1.
    Metz jest o ok. 200PLN tańszy i ma większą liczbę przewodnią. I jestem
    za zakupem właśnie tej lampy.
    Czy słusznie?

    Dzięki za opinie

    --
    pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2009-06-06 18:00:43
    Temat: Re: Lampa METZ 48 AF-1 vs. Canon 430EX II
    Od: "Bartosz" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Metz jest o ok. 200PLN tańszy i ma większą liczbę przewodnią. I jestem za

    Nie wiem jak sprawa ma się w Canonie, ale 1,5 roku temu miałem podobny
    dylemat przy wyborze lampy do Nikona. Po długich debatach i testach
    praktycznych wybór padł jednak na lampę systemową, bo najlepiej
    współpracowała z body. Myślę, że 430EX II będzie dobrym rozwiązaniem.

  • 3. Data: 2009-06-08 15:31:01
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Bartosz wrote:

> [...]
    > praktycznych wybór padł jednak na lampę systemową, bo najlepiej
    > współpracowała z body. Myślę, że 430EX II będzie dobrym rozwiązaniem.

    Dzieki za opinie, tez sklaniam sie do tego wyboru,

    --
    pozdr
    Wojtek