  • 1. Data: 2017-03-16 09:42:34
    Temat: Lapek Acer Aspire5710z
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Jest sobie lapek Acer Aspire5710z w którym ktoś założył hasło na BIOS.
    Oczywiście, boot menu na F12 jest disabled a napęd optyczny leży :)
    Zassałem manual ale na opisie płyty nie ma nic takiego jak zworka resetu
    czy nawet bateria podtrzymująca. Jak się resetuje taki BIOS w tym
    laptopie?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2017-03-16 10:16:56
    Temat: Re: Lapek Acer Aspire5710z
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 16 Mar 2017 09:42:34 +0100
    doszła do mnie wiadomość
    <1si8h8nes0sb7$.1cz1uplfv3y0n$.dlg@40tude.net>
    od Jacek Maciejewski <j...@g...pl> :

    Kiedyś zdejmowałem za pomocą tego:
    https://www.allservice.ro/acer/

    Nie jestem pewien, czy jeszcze działa.

  • 3. Data: 2017-03-16 11:56:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 Mar 2017 10:16:56 +0100, Olaf Frikiov Skiorvensen
    napisał(a):

    > Kiedyś zdejmowałem za pomocą tego:
    > https://www.allservice.ro/acer/

    Hej, ale słowo wyjaśnienia jak to ma działać. Strona domaga się wpisania
    jakiegoś kodu, w odpowiedzi coś zrobi, ale jakiego kodu i co zrobi?? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2017-03-16 11:57:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 Mar 2017 09:42:34 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Jak się resetuje taki BIOS w tym
    > laptopie?

    Znalazłem bateryjkę ale jest wlutowana. Nawet łatwo dostępna. Ale
    żadnego konika/zworki w sąsiedztwie. Co, mam ją wylutować? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2017-03-16 12:31:09
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 16 Mar 2017 11:57:40 +0100
    doszła do mnie wiadomość
    <1819h5oiq0bsv$.bxskmukf81za$.dlg@40tude.net>
    od Jacek Maciejewski <j...@g...pl> :

    >Znalazłem bateryjkę ale jest wlutowana. Nawet łatwo dostępna. Ale
    >żadnego konika/zworki w sąsiedztwie. Co, mam ją wylutować? :)

    Zdaje się, że unlock key pojawia się po kilkukrotnym wpisaniu złego
    hasła(albo po kilku enterach na haśle), ale to mi jakoś z głowy
    wyparowało...

  • 6. Data: 2017-03-16 13:53:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 Mar 2017 12:31:09 +0100, Olaf Frikiov Skiorvensen
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Zdaje się, że unlock key pojawia się po kilkukrotnym wpisaniu złego
    > hasła(albo po kilku enterach na haśle), ale to mi jakoś z głowy

    Odlutowanie bateryjki na pół godziny poskutkowało :) Ale dzięki za
    odzew, zapamiętam radę.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2017-03-16 21:14:34
    Od: f...@g...com

    W dniu czwartek, 16 marca 2017 09:42:37 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
> [...]
    > Zassałem manual ale na opisie płyty nie ma nic takiego jak zworka resetu
    > czy nawet bateria podtrzymująca. Jak się resetuje taki BIOS w tym

    Zapraszam do grupy tematycznej na FB "Laptopy, Notebooki, Ultrabooki - Porady / Testy
    / Recenzje / Co kupić"
    Już ponad >5700 osób

    Link na stronie: http://www.nieidealny.pl/forum/topic/810-do-przeczyt
    ania-na-grupie/

  • 8. Data: 2017-03-16 21:34:33
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-03-16 o 21:14, f...@g...com pisze:

    > Link na stronie: http://www.nieidealny

    No nie idealny właśnie, jeśli majl sugeruje frajerzy (rozumiem że x to
    cenzura lub "wstaw co Ci się kojarzy")

    --
    Irokez