  • 1. Data: 2009-04-06 16:36:16
    Temat: Laptop Dell Latitude C610 nie uruchamia się
    Od: "AA" <n...@p...onet.pl>

    Witam!

    Jestem posiadaczem laptopa Dell Latitude C610 z którym ostatnio są same
    problemy, po wymianie matrycy uszkodzonej przez 3 letniego kuzyna laptop ten nie
    uruchamia się (ponad miesiąc leżał i czekał na nową matrycę). Po włączeniu
    przycisku zasilania słychać wentylatory i start dysku, zapala się dioda od
    zasilania, raz mrugnie dioda od dysku, oraz diody klawiaturowe. Później tylko
    świeci dioda od zasilania sieciowego, a dioda CAPS LOCK 10x mrugnie i laptop się
    wyłącza (mruga już tylko dioda zasilania z baterii). Co to może być? w czym tkwi
    problem ? Z góry dziękuję za pomoc i liczę że z waszą pomocą się uda rozwiązać
    tą awarię.
    --
    Pozdrawiam!
    AA

  • 2. Data: 2009-04-06 17:32:07
    Temat: Re: Laptop Dell Latitude C610 nie uruchamia się
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    AA pisze:
> [...]
    > problem ? Z góry dziękuję za pomoc i liczę że z waszą pomocą się uda rozwiązać

    Z tego co piszesz to problem z ramem, jak masz dwie kości to spróbuj
    wyjąć jedną i odpalić, na przemian do skutku. Powinno pomóc

  • 3. Data: 2009-04-06 17:38:42
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Nex@pl pisze:

    > Z tego co piszesz to problem z ramem, jak masz dwie kości to spróbuj
    > wyjąć jedną i odpalić, na przemian do skutku. Powinno pomóc

    W najgorszym razie podmień ram jeżeli masz możliwość, albo trzeba by
    spróbować przelutować gniazda ram.

  • 4. Data: 2009-04-07 09:08:25
    Od: "AA" <n...@v...pl>

    > W najgorszym razie podmień ram jeżeli masz możliwość, albo trzeba by
    > spróbować przelutować gniazda ram.

    Mam tylko jeden moduł 512MB, zmiana miejscami w gniazdach nie pomaga. Spróbuje
    pożyczyć działający moduł i zobaczę czy bank pamięci jest dobry. Więc sygnał
    mrugającego CAPS LOCKa jednoznacznie wskazuje na problem z RAM ?
    --
    Pozdrawiam!
    AA

  • 5. Data: 2009-04-07 10:08:35
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    AA pisze:

> [...]
    > pożyczyć działający moduł i zobaczę czy bank pamięci jest dobry. Więc sygnał
    > mrugającego CAPS LOCKa jednoznacznie wskazuje na problem z RAM ?

    Z tego co pamiętam to mruganie caps locka najczęściej pokazuje winę
    pamięci, sprawdź ram na innym komputerze, na stronie della też chyba
    sąkody rozpisane.