  • 1. Data: 2009-04-06 15:42:53
    Temat: Poziom upustów przy zakupach w Pronoxie
    Od: m...@g...com

    Witam. Mam zamiar zmienić dostawcę sprzętu na Pronox-a, wszystko
    byłoby ok gdyby nie to że nie mogą mi wysłać upustów jakie mogę
    otrzymać. Przy ich obecnym cenniku musiałbym zamknąć działalność lub
    sprzedawać o wiele drożej ( otrzymałem login do demonstracyjnego konta
    z najwyższymi cenami)

    Jeśli ktoś kupuje w Pronoxie niech napisze o poziomie upustów. Obecie
    moje obroty wyn. ok 30-50 tyś zł miesięcznie .

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-07 19:34:48
    Temat: Re: Poziom upustów przy zakupach w Pronoxie
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    m...@g...com wrote:
> [...]
    >
    > Jeśli ktoś kupuje w Pronoxie niech napisze o poziomie upustów. Obecie
    > moje obroty wyn. ok 30-50 tyś zł miesięcznie .

    a) Na grupie nikt Ci nie poda oficjalnych danych (umowy z hurtownikami
    zobowiązują do poufności)

    b) Swoją drogą, na Polskim rynku dystrybutorów sa chyba dystrybutorzy,
    którzy generalnie bardziej przyjaźnie podchodzą do klienta.

    O ile dobrze pamiętam Pronox - nie chcieli mnie wpuscic do cennika via
    www o ile nie dokonam zakupu, a trudno mi było coś dokonać wybrać (no
    poiwedzmy względnie wygodnie a nie ze słuchawką przez 60 min) bez
    dostępu dla WWW.

    To chyba jednyny z powiedzmy znanych dystrybutorów który uparł sie na
    amen, że nie da. Ich strata :)

    pozdrawiam
    Rafał