  • 1. Data: 2009-04-06 14:53:58
    Temat: Opinie o serwisie notebookow Sony
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Serwisowi Lenovo zdrowo sie tu ostatnio oberwalo, a ja mam pytanie - jak w
    konfrontacji z nim wypada serwis Sony? Vaio to druga rozpatrywana przeze
    mnie opcja...
    Trzeci jest Asus, czwarty Dell.

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2009-04-06 17:36:15
    Temat: Re: Opinie o serwisie notebookow Sony
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > konfrontacji z nim wypada serwis Sony? Vaio to druga rozpatrywana przeze

    Patrzysz od strony serwisu ? pierwsze miejsce Dell, drugi HP, trzecie Lenovo
    potem ..... i Asus

    A serwisu Lenovo bym nie demonizował po jednym przypadku awariu "zatrzasku"
    który jest zawiasem ... inaczej mowiąc traktuj informacje z grupy z lekkim
    przymrużeniem oka

  • 3. Data: 2009-04-06 17:49:14
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Mon, 6 Apr 2009 19:36:15 +0200, Kot Prezydenta na pl.comp.pecet
    napisał(a):

    > Patrzysz od strony serwisu ? pierwsze miejsce Dell, drugi HP, trzecie Lenovo
    > potem ..... i Asus

    Khem, khem ... co do pierwszego miejsca to się zgodzę - natomiast co do HP
    - polecam lekturę http://www.nhl.pl/index.php?showtopic=17643 - a także
    innych tematów o serwisie HP ;-)

    "Przede wszystkim nie szkodzić. Hipokrates (ok. 460 - 377 p.n.e.)"

  • 4. Data: 2009-04-06 18:12:00
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Patrzysz od strony serwisu ? pierwsze miejsce Dell, drugi HP, trzecie
    > Lenovo potem ..... i Asus

    a Acer gdzie, tuz przed Asusem czy za ?
    ja bym go dal daleko za Asusem :)

    > A serwisu Lenovo bym nie demonizował po jednym przypadku awariu
    > "zatrzasku" który jest zawiasem ... inaczej mowiąc traktuj informacje z
    > grupy z lekkim przymrużeniem oka

    zatrzask to nie zawias :)
    szczerze nie pamietam jakie sa zawiasy w seri R moga byc nie jakies super
    wytrzymale bo jednak seria R to niskobudzetowa seria i z super jakosci nie
    slynie.
    co do zatrzasku to rowniez nie pamietam ale nie sadze zeby ich konstrukcja
    znaczaco sie roznila od tych spotykanych w innych seriach wiec tutaj by sie
    chyba trzeba bylo postarac o zlamanie zatrzasku :)

    widzialem IBM/Lenovo zamykane dlugopisy i pendrive(miedzy klawiatura i
    matryca) i zatrzaski dawaly rade :D

    --
    pzdr
    piotrek

  • 5. Data: 2009-04-07 06:38:39
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > konfrontacji z nim wypada serwis Sony? Vaio to druga rozpatrywana przeze

    Oceniając krytyczne posty o serwisie firmy XXX (cokolwiek tu wpiszesz)
    bierz pod uwagę, że zwykle piszą osoby, które w jakiś sposób są
    niezadowolone/nieusatysfakcjonowane z działania serwisu.
    I choćby tych osób było tylko kilkanaście/kilkadziesiąt to zauważysz
    ruch w tym temacie.
    Nie napiszą setki/tysiące osób zadowolonych z serwisu (no chyba, żeby
    ktoś został czymś wyjątkowo zaskoczony/zachwycony).
    Nie napiszą też setki/tysiące tych, którzy z serwisem w ogóle nie mieli
    do czynienia bo sprzęt działał im niezawodnie.

    Ja nie jestem w stanie niczego złego o serwisie IBM/Lenovo bo
    w mojej rodzinie działa już czwarty IBM bezawaryjnie, a na dodatek
    każdy z nich (o zgrozo dla wielu piszących na tej liście) został
    kupiony jako używany, więc mógł być nawet źle traktowany.

    Poza tym mniej przejmuj się opiniami niezadowolonych użytkowników
    którym pękają elementy obudowy (jak cytowany zawias, a nie zatrzask
    bo taki element pokazywał kiedyś na zdjęciach żalący się użytkownik)
    bo zdecydowana ich większości to efekt złego traktowania komputera
    typu upadek, domykanie na siłę pokrywy z pozostawionym długopisem
    lub pendrivem) otwieranie na siłę z jednego rogu, kiedy zaczep na drugim
    rogu nie został otwarty itp.

  • 6. Data: 2009-04-07 07:35:33
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Apr 2009 20:12:00 +0200, Piotrek napisał(a):

    > a Acer gdzie, tuz przed Asusem czy za ?
    > ja bym go dal daleko za Asusem :)

    Acera tu w ogole nie ma.

  • 7. Data: 2009-04-07 10:37:12
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Apr 2009 19:36:15 +0200, Kot Prezydenta napisał(a):

    > Patrzysz od strony serwisu ? pierwsze miejsce Dell, drugi HP, trzecie Lenovo
    > potem ..... i Asus

    A czemu nie? Wyniki ciekawe, skoro zdaje sie prowadzic Dell, ktory w
    rankingach niezawodnosci jest na 7 miejscu - za Lenovo, Asusem, Toshiba,
    Acerem i Aplle (kolejnosc przypadkowa).

  • 8. Data: 2009-04-07 11:14:16
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 6 Apr 2009 16:53:58 +0200, Maciek napisał(a):

    > Serwisowi Lenovo zdrowo sie tu ostatnio oberwalo, a ja mam pytanie - jak w
    > konfrontacji z nim wypada serwis Sony? Vaio to druga rozpatrywana przeze
    > mnie opcja...

    Serwis gwarancyjny czy pogwarancyjny?
    Z gwarancyjnym nei mialem doczynienia. Natomiast co do pogwarancyjnego mam
    niemile mysli o serwisie autoryzowanym SONY.
    Sony Vaio, tyle ze kupiony w stanach. Sony polska sie tego nawet tknac nie
    chcialo, mimo ze oczekiwalem naprawy *pogwarancyjnej*, odplatnej, w koncu
    laskawie zaoferowali ze moga wyslac do Sony Europe, do Francji, ale cany
    jakie podali to mogly zabic. Za sama diagnostyke, niewazne co wykryje, i
    "lekka naprawe" chcieli 700 zl, za powazniejsze naprawy - dwa nastepne
    stopnie cenowe to 1500 i 2500.
    Wiec podziekowalem i naprawilem w CSS za 400 zl (byla uszkodzona plyta
    glowna). Wiec o serwisie SOny mam zdanie raczej marne - jesli chodzi o
    naprawe poza gwarancja.

    --
    Mark

  • 9. Data: 2009-04-07 12:35:34
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Mark <t...@a...w.pl> writes:

> [...]
    > jakie podali to mogly zabic. Za sama diagnostyke, niewazne co wykryje, i
    > "lekka naprawe" chcieli 700 zl, za powazniejsze naprawy - dwa nastepne

    Autoryzowane markowe serwisy sprzetu komputerowego dzialaja w ten
    sposob niezaleznie od marki.

    Naprawy gwarancyjne tak, robia, bo musza, na ogol polegaja one na
    wymianie na nowe badz "refurbished".

    Naprawy odplatne, tez polegajace na wymianie na inne
    uzywane/naprawiane, robia z wielkiej łaski dając ceny zaporowe. Slynne
    byly "naprawy" drukarek atramentowych w cenie 150% nowej drukarki.

    Bo tak naprawdę to oni pewnie nie są żadnym serwisem, tylko kantorkiem
    z cieciem, kierowcą i sekretarką.

    Trzeba nauczyć się z tym żyć i naprawiać u pana Kazia, który jeszcze
    wie, co to jest śrubokręt i lutownica.

    MJ

  • 10. Data: 2009-04-07 13:04:58
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Kumplowi w vajaczu rozwalił sie touchpad. Zadzwonił do serwisu. Za dwa
    dni przyjechał do niego gościu z ups odebrał lapcia i włozył do
    specjalnej wstrząsoodpornej skrzyneczki. Po około 3 tygodniach dostał z
    powrotem od kuriera praktycznie nowego kompa. Wymieniono na nowe:
    klawiaturę, touchpada i płytę główną. Także ja jestem pod wrażeniem