  • 11. Data: 2009-11-10 16:12:23
    Temat: Re: Laptopy z Markietów
    Od: Gupik <b...@i...pl>

    to ma byc dla taty, do przeglądania neta,

  • 12. Data: 2009-11-10 17:46:30
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Gupik pisze:
    > to ma byc dla taty, do przeglądania neta,

    No to po co komputer przenośny?

    Będzie z nim chodził po mieście albo jeździł do pracy?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 13. Data: 2009-11-10 18:14:38
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Mariusz pisze:
    > Piszesz nie na temat, to nie jest grupa poświęcona poprawnej pisowni w
    > języku polskim.
    > Jeśli nie zrozumiałeś pytającego, masz prawo mu nie odpowiadać. Jego
    > strata.

    Z tego co wiem, to grupa jest w hierarchii pl, a więc obowiązuje na niej
    język polski. Zwrócenie uwagi piszącemu, że pisze źle, jest chyba na
    miejscu?
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 14. Data: 2009-11-10 18:23:37
    Od: Gupik <b...@i...pl>

    nie, w domu, będzie używany

  • 15. Data: 2009-11-10 18:41:29
    Temat: Re: Laptopy z Markietów [OT]
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Tomaszek pisze:

    > Z tego co wiem, to grupa jest w hierarchii pl, a więc obowiązuje na niej
    > język polski. Zwrócenie uwagi piszącemu, że pisze źle, jest chyba na
    > miejscu?
    Ale może to obcokrajowiec, może mieć problemy z polskim

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 16. Data: 2009-11-10 18:46:33
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Piotr Rezmer pisze:
    > Ale może to obcokrajowiec, może mieć problemy z polskim

    Jakby o tym nadmienił w poście to czemu nie, a tak....

  • 17. Data: 2009-11-10 18:51:07
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Gupik pisze:
    > nie, w domu, będzie używany

    No to logika nakazuje szukać komputera *stacjonarnego*. Może
    być mały, może być wolniejszy, ale po co bateria, niewymienne
    wnętrze, marny panel LCD i słabej jakości klawiatura, skoro
    nie trzeba go nosić i nie musi być lekki?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 18. Data: 2009-11-10 19:56:29
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 08-11-2009 o 20:23 Jacek napisał na pl.comp.pecet:

    > Przede wszystkim proponuje udac sie do najblizszej podstawowki, zeby
    > podszkolic pisownie jezyka polskiego.

    Od kiedy w podstawówkach zaczęli uczyć polskich liter bez ogonków?

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 19. Data: 2009-11-10 21:00:03
    Od: z <z...@g...pl>

    Radosław Sokół pisze:

> [...]
    > wnętrze, marny panel LCD i słabej jakości klawiatura, skoro
    > nie trzeba go nosić i nie musi być lekki?

    Nie koniecznie.
    W domu też można na fotelu, łóżku ...
    Ja po 8-12 godzinach pracy przy biurku chciałbym np. nie używać pozycji
    siedzącej. A że bez netu jak bez ręki :-) to marzy mi się lekki 1,6kg
    laptop 13" z mocnym prockiem. Zamiast telewizora mam w pokoju zewnętrzny
    lcd i głośniki.
    Niestety trzeba na takie coś wydać ze 3000 zł. :-(
    http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/500537

    Gdyby tylko do netu to coś takiego
    http://www.ceneo.pl/3128109s
    Nie dowiedziałem się jeszcze czy chodzi na tym np. Ubuntu

    Taszczenie 15" 3 kg to już nieporozumienie.

  • 20. Data: 2009-11-10 21:25:39
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Radosław Sokół pisze:
> [...]
    > wnętrze, marny panel LCD i słabej jakości klawiatura, skoro
    > nie trzeba go nosić i nie musi być lekki?

    Nie zawrócisz już tego biegu. Laptopy są po prostu modne, bo są lekkie,
    małe, w 100% przenośne. Mam takie wrażenie, że niedługo w segmencie
    komputerów domowych pozostaną już tylko laptopy:( To smutne, ale ku temu
    to zmierza.