  • 11. Data: 2009-01-07 07:21:29
    Temat: Re: [Lekko OT] Czym zrobic pokaz slajdow udajacy film
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Brok wrote:
    > Witam. Moze ktos z Szanownych Czytelnikow wskaze
    > mi nazwe jakiegos softu, ktory pozwoli mi zrobic taki
    > filmik http://www.youtube.com/watch?v=RWtMfSrpci0
    > z moich wakacyjnych fotek.
    >
    > Ogladalem rozny soft do robienia pokazu slajdow ze
    > zdjec ale zaden nie oferowal takich efektow jak na powyzszym
    > filmie (zdjecia sprawiajace wrazenie filmu wideo).
    >
    > Z gory dziekuje za wszelkie sugestie

    Wondows Movie maker?

    Masz w akcesoriach jakbyco...

  • 12. Data: 2009-01-07 22:16:46
    Od: "Darek T." <d...@o...pl>

    Użytkownik "Brok" <b...@s...krok.pl> napisał

    > Z gory dziekuje za wszelkie sugestie
    >
    > --

    niedawno przerabiałem ten temat
    wyprobowalem kilka programów - najbardziej podobały mi się efekty z
    "Memories on TV"

    pozd
    dt

  • 13. Data: 2009-01-07 23:57:45
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    W Power Poincie mozna to zrobic...............

    pomijam ile to pracy by zajęło przy tej ilosci, bo powtarzalnosc tam zadna -
    wszystko trzeba ręcznie robić

    wiem bo robiłem na kilku zdjęciach w duzo wiekszej prezentacji - duzo
    bardziej skomplikowane efekty niż to da się tam zrobić........

    Sebastian

  • 14. Data: 2009-01-09 09:26:21
    Od: "Jan Kowalski" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Brok" <b...@s...krok.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zdjec ale zaden nie oferowal takich efektow jak na powyzszym
    > filmie (zdjecia sprawiajace wrazenie filmu wideo).

    Pinnacle Studio (dostałem razem z kamerą)

  • 15. Data: 2009-01-10 16:28:17
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    dominik napisal:
    > Z ktorej wersji? Mam chyba 9, a wiem że jest 12 już chyba. Z tego co
    > pamiętam wieszało się strasznie przy bardzo dużych filmach z kamery.

    Fakt. Zwisy byly bardzo czeste. W miare sie uspokoilo ostatnio,
    po przejeciu Uleada przez Corela. Movie Factory jest juz calkiem
    sensownym narzedziem. A i przy okazji deinterlacing robi przy okazji :)
    Jak kupowalem w listopadzie to cena byla gdzies ok. 300 zl.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 16. Data: 2009-01-10 17:06:37
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Wondows Movie maker?

    Nie jest zły, ale pokazuje całe zdjęcie, a ja bym np. chciał mieć opcję
    panoramowania, żeby wykorzystać jakoś tę dużą rozdzielczość zdjęcia i
    przejechać po zdjęciu od prawej do lewej, czy najazd zrobić.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 17. Data: 2009-01-10 22:30:33
    Od: Dexter <a...@p...fm>

    On Tue, 6 Jan 2009 23:02:46 +0100 (CET), "Brok" <b...@s...krok.pl>
    wrote:

> [...]
    >zdjec ale zaden nie oferowal takich efektow jak na powyzszym
    >filmie (zdjecia sprawiajace wrazenie filmu wideo).

    Proszę bardzo:

    ProShow Gold firmy Photodex Corporation
    Proshow Producer firmy Photodex Corporation

    Imaginate firmy Canopus
    http://www.infilm.pl/93_artykul/967_imaginate_firmy_
    canopus_porusz_obrazem.html

    Pozdrawiam

    Dexter

  • 18. Data: 2009-01-11 20:09:46
    Od: Andrzej Makarczuk <m...@g...com>

    "Paweł W." <p...@p...onet.pl> w <gkakir$nft$1@news3.onet>:

    >... ja bym np. chciał mieć opcję panoramowania, żeby wykorzystać jakoś tę dużą
    rozdzielczość zdjęcia i
    >przejechać po zdjęciu od prawej do lewej, czy najazd zrobić.

    EditStudio.

    pozdrawiam
    makar

    --
    makaraj Bóg umarł - Nietzsche
    na Jeśli Boga nie ma to można wszystko - Dostojewski