  • 11. Data: 2017-08-20 10:27:08
    Temat: Re: Lenovo A3500-H a tethering
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    <j...@i...pl> napisał:

    > A próbowałeś może karty innego operatora?

    Z innych operatorów mam tylko Aero2, ale nie wydaje mi się, aby tu tkwił
    problem - ostatecznie na karcie Play transmisja jest a i ten tethering w
    końcu udało się uzyskać, fakt że trochę naokoło dupy. Zresztą na innym
    tablecie dostęp do menu ustawień hot-spota jest nawet bez wetkniętej
    jakiejkolwiek karty. Tu jest ewidentnie jakaś blokada programowa - miałem
    nadzieję, że zniknie lub da się ją wyłączyć po zrootowaniu. Ale skoro dało
    się ją obejść - problem solved.

    JoteR

  • 12. Data: 2017-08-21 11:44:39
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-08-19 o 12:01, JoteR pisze:

    > I właśnie ta opcja jest u mnie wyszarzona.
    > Dlatego pytanie było konkretne: próbować "zrootowania" za pomocą
    > podanej strony (jak dla mnie z lekka podejrzanej, ale ja się na tym
    > nie znam) czy może da się to ominąć jakąś aplikacją, korzystającą z
    > własnego mechanizmu tworzenia punktu dostępowego (skoro ustawienia
    > systemowe są zablokowane) - a jeśli tak, to jaką?

    Ale jest, gdyby zamysłem producenta było nieudostępnianie takiej opcji,
    wtedy by nie było nawet takiej wyszarzonej. Wina wydaje się być
    ewidentnie po stronie użytkownika.

    > Urządzenie jest sprawne - przecież napisałem, że po dostaniu się do
    > tej opcji (niedostępnej z poziomu Ustawień systemu) poprzez jakiś
    > ściągnięty widget, bez problemu można uruchomić hot-spota.

    > Patrz wyżej.

    Nie zapominaj o tym że dopiero po twoich zabiegach jest sprawne. Na
    dzień dzisiejszy naprawa jakichkolwiek urządzeń to coraz rzadziej młotek
    i przecinak..

    > Czyli co? Co konkretnie mam wyklikać, aby uaktywnić tę opcję?
    > Bo dzięki temu widgetowi i być może rootowi cały interes już działa,
    > ale męczy mnie niemożność dostania się do tych ustawień wprost.

    Mało prawdopodobne abyś dostał satysfakcjonującą odpowiedź, ale ja bym
    nie rezygnował z wysłania e-maila z zapytaniem do producenta, być może
    wyszła jakaś niedopracowana do końca seria tych urządzeń i dostaniesz
    instrukcję jak to usprawnić.

    > Nie mam na myśli drużyny Pech Poznań, tylko ów przetarg dla Intercity
    > na tablety z zablokowanym tetheringiem.

    No tak,. No ale twój sprzęt chyba nie jest z tej (czy podobnej) puli
    szykowanych pod konkretnego klienta?

    > Nie rozumiem, dlaczego wszyscy tak się jarają zdobyciem "majstra" w
    > jakiejś prowincjonalnej lidze. Mnie bardziej rajcuje obejrzenie
    > fajnego meczu pucharowego z udziałem dowolnej polskiej drużyny, niż
    > świadomość, że zespół z mojej wioski (w którym tubylców jest śladowa
    > ilość*) zdobył jakiś tytuł w krajowym grajdołku.
    >
    > * - tak, kolego Akarm, ilość, nie liczba - tubylcy w Legii są
    > niepoliczalni ;->
    >
    > JoteR

    No już nie taka prowincjonalna, np dla zawodników z krajów
    skandynawskich granie w naszej lidze to dla nich awans.. A co do
    majstrostwa, przecie o to głównie idzie. Po to zorganizowano w ogóle ligę.

  • 13. Data: 2017-08-21 17:32:55
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Trybun" napisał:

    > Ale jest, gdyby zamysłem producenta było nieudostępnianie takiej opcji,
    > wtedy by nie było nawet takiej wyszarzonej. Wina wydaje się być ewidentnie
    > po stronie użytkownika.

    Serio? No to jeszcze raz pytam - co przeoczyłem i co powinienem wypacać, aby
    dostać się do tej zakładki?

    > Nie zapominaj o tym że dopiero po twoich zabiegach jest sprawne.

    Nieprawda, połaczenie 3G z internetem miałem od razu po zaktywowaniu karty.
    Tylko nie mogłem (i nadal nie mogę w normalny sposób) wejść do ustawień
    tetheringu.

    > Mało prawdopodobne abyś dostał satysfakcjonującą odpowiedź,

    Właśnie widzę... Za to sugestii, że jestem debilem, dostałem aż nadto. ;->
    W każdym razie problem został poniekąd solved i nie ma co dalej drążyć
    tematu.

    > A co do majstrostwa, przecie o to głównie idzie. Po to zorganizowano w
    > ogóle ligę.

    Serio? A mnie się wydaje, że głównie po to, aby ogórki z zapadłych
    azjatyckich stepów czy inni drwale z okolic koła podbiegunowego mieli komu
    spuszczać wpiehdol we wstępnych fazach europejskich pucharów.

    JoteR

  • 14. Data: 2017-08-24 21:21:12
    Temat: Re: [OT] Lenovo A3500-H a tethering
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "JoteR" napisał:

    > Serio? A mnie się wydaje, że głównie po to, aby ogórki z zapadłych
    > azjatyckich stepów czy inni drwale z okolic koła podbiegunowego mieli
    > komu spuszczać wpiehdol we wstępnych fazach europejskich pucharów.

    Przepraszam, już mi się tak nie wydaje. Ja to już wiem z całą pewnością.

    JoteR

  • 15. Data: 2017-08-24 23:04:43
    Temat: [OT] Re: Lenovo A3500-H a tethering
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-08-19 o 12:01, JoteR pisze:

    > * - tak, kolego Akarm, ilość, nie liczba - tubylcy w Legii są
    > niepoliczalni ;->

    I tu Cię zaskoczę: policzalni czy niepoliczalni - ja zdecydowanie wolę
    ilość. Nie wiem czemu. Tak mam, i już.
    Może dlatego, że język polski nie jest moją mocną stroną, przecież nie
    znam nawet nazw przypadków, nie wiem co to przydawka czy insza część
    mowy, zdania... Nie znam _żadnych_ zasad ortografii. Nawet na maturze
    tróję chyba miałem naciąganą. :)
    Błędów nie robię prawdopodobnie tylko dzięki tysiącom przeczytanych
    książek. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 16. Data: 2017-08-25 12:26:03
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-08-21 o 17:32, JoteR pisze:

    > Serio? No to jeszcze raz pytam - co przeoczyłem i co powinienem
    > wypacać, aby dostać się do tej zakładki?

    Tak, serio. Jest parę rzeczy które mogą sprawiać że ta opcja jest
    nieaktywna. Choć po zastanowieniu, znając dzisiejsze zagrania
    kapitalistów odrzucać wersji o jawnym i świadomym sabotażu wobec
    klientów też nie można.

    > Nieprawda, połaczenie 3G z internetem miałem od razu po zaktywowaniu
    > karty. Tylko nie mogłem (i nadal nie mogę w normalny sposób) wejść do
    > ustawień tetheringu.

    Czyli co podejrzewasz - producent wypuszcza na rynek urządzenie nie
    wyposażając go w odpowiednie sterowniki?

    > Właśnie widzę... Za to sugestii, że jestem debilem, dostałem aż nadto.
    > ;->
    > W każdym razie problem został poniekąd solved i nie ma co dalej drążyć
    > tematu.

    Jakiś swoisty masochizm przez ciebie przemawia. Przynajmniej ja jestem
    bardzo daleki od podejrzewania ciebie o jakieś niedobory intelektu.

> [...]
    > azjatyckich stepów czy inni drwale z okolic koła podbiegunowego mieli
    > komu spuszczać wpiehdol we wstępnych fazach europejskich pucharów.

    Te ogórki to przyszłość tej dyscypliny sportu.

  • 17. Data: 2017-08-25 12:26:49
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-08-24 o 21:21, JoteR pisze:

    > Przepraszam, już mi się tak nie wydaje. Ja to już wiem z całą pewnością.
    >
    > JoteR

    To było do przewidzenia. Legia sprzedała wszystko co wartościowe i
    jeszcze był ktoś kto oczekiwał że będzie brylowała w europejskich
    rozgrywkach?

  • 18. Data: 2017-08-26 11:02:49
    Temat: Re: [OT] Re: Lenovo A3500-H a tethering
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Akarm" napisał:

    > Nie znam _żadnych_ zasad ortografii.

    Witamy w klubie "wzrokowców" ;->
    Przy tym zalewie internetowego bełkotu coraz częściej łapię się na tym, że
    pisząc coś - muszę zastanawiać się, jaka jest pisownia czegoś, co jeszcze
    kilka- kilkanaście lat temu nazad było dla mnie "oczywistą oczywistością".
    Bo przed oczami mam "tranzakcje", "transwer", "napewno", "kąto", "niema",
    "ludzią", "puki", "wogule"- o zatarciu różnicy między "także" a "tak że"
    litościwie już nie wspomnę. Niestety, nawet grzecznie zwrócona uwaga
    najczęściej powoduje wybuch agresji ortoflejtucha i gromadki jego obrońców,
    poczuwających się do jakiegoś rodzaju wspólnoty mentalnej z usenetowym
    troglodytą. Dlatego lepiej pajaca krótko a celnie wykpić, niż prowadzić z
    nim (i jego akolitami) jałowe dysputy.

    > Błędów nie robię prawdopodobnie tylko dzięki tysiącom przeczytanych
    > książek. :D

    Ale chyba tych, które były wydane jeszcze pod czujnym okiem żywych pań
    korektorek. Bo to, co można znaleźć w nowszych wydaniach, woła o pomstę do
    nieba - ot, chociażby w "Krzyżakach" (wydanie "kolekcjonerskie", a jak!).
    Pomijając już zwykłe "orty" - co przeciętny gimnazjalista zrozumie z
    fragmentu o Zawiszy Czarnym, mówiącym iż "Mazurowie pierzchali na sam widok
    jego zbroi"? Że mieszkańcy Mazur to w zasadzie Niemce? Bo o Maurach taki
    gimbus pewnie nawet nie słyszał...

    JoteR