  • 1. Data: 2017-08-11 04:37:14
    Temat: Nie do wiary
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy to prawda że Apple sprzedało od początku swego istnienia
    ponad miliard sztuk iPhone?? Brzmi niewiarygodnie dużo...

    https://www.lifewire.com/how-many-iphones-have-been-
    sold-1999500

  • 2. Data: 2017-08-11 06:46:48
    Temat: Re: Nie do wiary
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Czy to prawda że Apple sprzedało od początku swego istnienia
    >ponad miliard sztuk iPhone?? Brzmi niewiarygodnie dużo...
    >https://www.lifewire.com/how-many-iphones-have-been
    -sold-1999500

    Czy tak niewiarygodnie ... sam masz dwa czy trzy ?

    Czasy takie, ze na swiecie jest 6 mld ludzi, z czego pewnie co
    najmniej 3 mld ma komorki ...

    J.

  • 3. Data: 2017-08-11 19:31:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    n-sold-1999500

    > Czy tak niewiarygodnie ... sam masz dwa czy trzy ?

    Fakt, uzbierało się ich trochę, a stare nie chcą przestać działać...

    > Czasy takie, ze na swiecie jest 6 mld ludzi, z czego pewnie co najmniej 3
    > mld ma komorki ...

    Ciekawe ile jest słuchawek z iOS aktualnie działających i zarejestrowanych w
    sieci.

  • 4. Data: 2017-08-12 10:42:49
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-08-11 o 04:37, Pszemol pisze:
    > Czy to prawda że Apple sprzedało od początku swego istnienia
    > ponad miliard sztuk iPhone?? Brzmi niewiarygodnie dużo...
    >
    > https://www.lifewire.com/how-many-iphones-have-been-
    sold-1999500

    czy ja wiem
    Wydają telefon, po pół roku robią aktualizację systemu dzięki której
    telefonu nie da się używać. Wrócić systemu nie można więc kupujesz nowy
    model telefonu. I cyfra rośnie.

    Po ostatniej aktualizacji którą zrobiłem 2 tygodnie temu, mój służbowy
    iPhone 4s przestał być kompletnie używalny. Lagi zwiększyły się nawet do
    10 sekund oczekiwania na przejście do ekranu głównego po odblokowaniu
    czy też podobnie przy powrocie z trybu robienia zdjęć do menu głównego.
    Powinienem więc kupić nowy telefon.

    Schowałem do pudełka, tym razem już na wieki wieków.
    Mój LG G3 jako służbowy robi, LG G5 kupiłem sobie jako prywatny.

    Zdrówko.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2017-08-12 17:45:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Powinienem więc kupić nowy telefon.
    >
    > Schowałem do pudełka, tym razem już na wieki wieków.

    Zrób backup, potem "reset all settings". Mój iPhone4 który narzekałem
    że jest zbyt wolny z iOS 7 i zżera baterię w pół dnia zrobił się po tej
    operacji szybszy niż inny iPhone4 z iOS 6 jaki mam z SIM z Kanady.
    I na jednym ładowaniu baterii chodzi teraz dwa dni.

  • 6. Data: 2017-08-12 18:42:46
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    typowy grantowy lider - pytanie jest źle zadane!

    powinno brzmieć: skoro wyprodukowanie jednego telefonu kosztuje 1,38$ to
    ile apple zarobiło na swojej akcji propagandowej?

  • 7. Data: 2017-08-12 21:41:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "w systemie siła 'POPIS/EU" <N...@g...pl> wrote in message
    > typowy grantowy lider - pytanie jest źle zadane!
    >
    > powinno brzmieć: skoro wyprodukowanie jednego telefonu kosztuje
    > 1,38$ to ile apple zarobiło na swojej akcji propagandowej?

    O jakiej "akcji propagandowej" Apple myślisz?
    I skąd wziąłeś że wyprodukowanie iPhone kosztuje ich 1,38?

  • 8. Data: 2017-08-13 09:32:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    Czy to prawda że Apple sprzedało od początku swego istnienia
    ponad miliard sztuk iPhone?? Brzmi niewiarygodnie dużo...
    ---
    Kto kupuje ten szit ?

  • 9. Data: 2017-08-13 09:35:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

> [...]

    operacji szybszy niż inny iPhone4 z iOS 6 jaki mam z SIM z Kanady.
    I na jednym ładowaniu baterii chodzi teraz dwa dni.
    2 dni ? olaboga, cóż za cudowny sprzęt :-)

  • 10. Data: 2017-08-13 12:26:56
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 12 Aug 2017 10:45:50 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

> [...]
    >operacji szybszy niż inny iPhone4 z iOS 6 jaki mam z SIM z Kanady.
    >I na jednym ładowaniu baterii chodzi teraz dwa dni.

    Hello, mamy już iOS 10.x.x, a niektóryz betę 11. Na iOS 10.x iPhone 4s
    nie nadaje się do używania, 5s już dostaje zadyszki.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280