  • 1. Data: 2015-10-08 12:10:25
    Temat: Lenovo Z51-70
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Hej,

    Jest tu ktoś, kto używa tego laptopa i chciałby podzielić się jego słabymi
    stronami? Jak z trwałością?

    --
    "qui hic minxerit aut cacaverit, habeat deos superos et inferos iratos"
    http://www.chmurka.net/

  • 2. Data: 2015-10-08 17:39:16
    Temat: Re: Lenovo Z51-70
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Jest tu ktoś, kto używa tego laptopa i chciałby podzielić się jego słabymi
    > stronami?

    Bywa, ze touchpad zyje wlasnym zyciem. Poza tym jest OK.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2015-10-09 11:16:23
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> wrote:

    > Bywa, ze touchpad zyje wlasnym zyciem. Poza tym jest OK.

    W jakim sensie?

  • 4. Data: 2015-10-13 02:15:08
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > W jakim sensie?

    Samo sie zmienia na przewijanie i nie mozna tego cofnac w tej "sesji".

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2015-10-20 11:06:45
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> wrote:

    > Samo sie zmienia na przewijanie i nie mozna tego cofnac w tej "sesji".

    Hmm, to chyba programowe...

    No nic, kupiłem, póki co jestem zadowolony :)