  • 11. Data: 2014-01-03 13:09:50
    Temat: Re: Lepsze H7 - warto?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-01-03 12:11, Franc pisze:
    > Witam grupę,
    >
    > Posiadane C4 Picasso w moim odczuciu świeci gorzej
    Zacznij od sprawdzenia napięcia na żarówkach.
    Odkąd księgowi projektują auta daje się przewody elektryczne składające
    się głównie z igelitu ze śladową ilością miedzi i na nich są takie
    spadki napięcia, że warto pokusić się na dobudowanie prostego układu z
    przekaźnikiem i przewodami o normalnym przekroju.
    U mnie spadek napięcia (sumaryczny) był 1,7 V przy żarówce 55 W, co daje
    spadek strumienia świetlnego o 1/3.
    Nie dysponując miernikiem możesz to sprawdzić mostkując przewód +
    żarówki (już świecącej) bezpośrednio z akumulatorem oraz robiąc to samo
    z przewodem masy.
    Jacek

  • 12. Data: 2014-01-03 13:24:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 03 Jan 2014 12:37:56 +0100, K napisał(a):

    > warto,
    > night braker,
    > general electric (nie pamietam modelu, ale w rozowym opakowaniu)

    Hm, kiedys wsadzilem, ale w inne auto ... i prawde mowiac trudno mi
    bylo dostrzec to "wiecej swiatla".

    A przypominam ze one nie moga dawac naprawde wiecej swiatla, bo sa
    homologowane i norma dopuszcza +/-15%.

    Producenci twierdza ze sa precyzyjniej robione i dzieki temu swieca
    tam gdzie trzeba ... ale to IMO wymaga aby reflektor byl do tej
    precyzji rownie precyzyjnie dostosowany.
    No i na precyzje tez jest norma.

    J.

  • 13. Data: 2014-01-03 13:25:04
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 03 Jan 2014 13:05:56 +0100, jerzu napisał(a):

    > Ja ostatnio wymieniłem z Philipsów Premium +30% na Tungsramy Megalight
    > +90%. Różnica kolosalna, na korzyść tych drugich.

    Spróbuję.
    Generalnie mocno się rozczarowałem.
    Auto praktycznie nowe (2013), ma LEDY do jazdy dziennej, ale lampy świecą
    gorzej niż w aucie z 2009 roku.
    Lampy czyste od środka (od marca się przecież nie zasyfiły), powierzchnia
    duża i muszę kombinować :-)

    --
    Franc

  • 14. Data: 2014-01-03 13:27:18
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 03 Jan 2014 13:05:56 +0100, jerzu napisał(a):

    > Tungsramy Megalight

    Patrzę właśnie na allegro.

    http://allegro.pl/tungsram-zarowki-h7-megalight-ultr
    a-120-2-szt-i3793279936.html
    :-))) +120% - normalnie parametry jak megasprzęt w Diablo albo innych
    grach.

    --
    Franc

  • 15. Data: 2014-01-03 13:32:31
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    AZ nabazgrał(a):

    > Nie ma takich.

    Masz rację, moja wina ... NIGHT BREAKER taka miała być nazwa:

    http://www.osram.pl/osram_pl/produkty/lampy/zrodla-s
    wiatla-stosowane-w-oswietleniu-samochodowym/motoryza
    cja-samochody/reflektorowe-zarowki-halogenowe-do-sam
    ochodow/night-breaker-unlimited/index.jsp

  • 16. Data: 2014-01-03 13:33:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-03, jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > Ja ostatnio wymieniłem z Philipsów Premium +30% na Tungsramy Megalight
    > +90%. Różnica kolosalna, na korzyść tych drugich.

    Trzeba bedzie sprobowac jak sie te przepala :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2014-01-03 14:54:07
    Od: K <...@...c>

    W dniu 03-01-2014 13:24, J.F. pisze:

> [...]
    > tam gdzie trzeba ... ale to IMO wymaga aby reflektor byl do tej
    > precyzji rownie precyzyjnie dostosowany.

    ja roznice widzialem, dlatego kupilem kolejne. teraz mam bosche i tez
    jest ok.

  • 18. Data: 2014-01-03 16:07:21
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam świadomość, że te wzmacniane +30% i podobne wynalazki będę miały
    > krótszą żywotność, ale to mi nie przeszkadza.

    No to ja polecam H7 tungsram megalight - różnia się tym od innych
    "podrasowanych", że nie spalą się za miesiąc czy pół roku. Przynajmniej
    w aucie żony wytrzymują już 1,5 roku. Osramy spaliły się po paru
    miesiącach, podobnie philipsy (chyba po trzech).

    --
    Yogi(n)

  • 19. Data: 2014-01-03 17:38:31
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > http://allegro.pl/tungsram-zarowki-h7-megalight-ultr
    a-120-2-szt-i3793279936.html
    > :-))) +120% - normalnie parametry jak megasprzęt w Diablo albo innych
    > grach.

    +120% w stosunku do czego? Do lampy naftowej? ;-)

  • 20. Data: 2014-01-03 18:24:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    net...

    > Spróbuję.
    > Generalnie mocno się rozczarowałem.
    > Auto praktycznie nowe (2013), ma LEDY do jazdy dziennej, ale lampy świecą
    > gorzej niż w aucie z 2009 roku.

    To ten nowy model?