  • 1. Data: 2014-01-03 12:11:05
    Temat: Lepsze H7 - warto?
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Witam grupę,

    Posiadane C4 Picasso w moim odczuciu świeci gorzej niż np. C4. Naprawdę
    zaczyna mi to przeszkadzac i zastanawiam co zrobić.

    Na pewno nie wchodzą w grę przeróbki na chińskie xenony itp.

    Myślałem bardziej o włożeniu innych żarówek H7 (mam teraz jakieś zwykłe i
    tyle) i teraz pytanie - czy warto?
    Mam świadomość, że te wzmacniane +30% i podobne wynalazki będę miały
    krótszą żywotność, ale to mi nie przeszkadza.

    Warto kupować?

    --
    Franc

  • 2. Data: 2014-01-03 12:17:09
    Temat: Re: Lepsze H7 - warto?
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Franc nabazgrał(a):

> [...]
    > Mam świadomość, że te wzmacniane +30% i podobne wynalazki będę miały
    > krótszą żywotność, ale to mi nie przeszkadza.

    IMHO warto ale sprawdzone i polecane przeze mnie i innych znajomych czyli
    Osram Nighvision.

  • 3. Data: 2014-01-03 12:25:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-03, Franc <w...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Mam świadomość, że te wzmacniane +30% i podobne wynalazki będę miały
    > krótszą żywotność, ale to mi nie przeszkadza.

    Jezeli jestes w stanie przebolec krotsza zywotnosc to warto. Popatrz
    za Osram NightBreaker albo za Philips X-treme Vision. Nie wiem jakie tam
    masz reflektory, ale jak masz troche zdolnosci manualnych to warto je wyjac
    i je wyszejkowac woda z plynem do naczyn, pozniej pare razy wyplukac woda
    demineralizowana i wysuszyc, mozna dodatkowo przypolerowac z zewnatrz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2014-01-03 12:27:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-03, Chris <a...@g...pl> wrote:

    > IMHO warto ale sprawdzone i polecane przeze mnie i innych znajomych czyli
    > Osram Nighvision.

    Nie ma takich.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2014-01-03 12:27:01
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 03.01.2014 12:11, Franc pisze:
> [...]
    > Mam świadomość, że te wzmacniane +30% i podobne wynalazki będę miały
    > krótszą żywotność, ale to mi nie przeszkadza.

    Jeżdżę głównie wieczorami/nocami i swojego czasu kombinowałem z
    żarówkami. Od tych tanich po osramy. Różnica nie powala, a w niektórych
    warunkach zmieniona temperatura barwy wręcz pogarsza widoczność. Jeśli
    już to osramy, te tanie omijaj szerokim łukiem, ale według mnie nie warto.

    --
    anacron
    aba/

  • 6. Data: 2014-01-03 12:37:56
    Od: K <...@...c>

> [...]
    > Mam świadomość, że te wzmacniane +30% i podobne wynalazki będę miały
    > krótszą żywotność, ale to mi nie przeszkadza.

    warto,
    night braker,
    general electric (nie pamietam modelu, ale w rozowym opakowaniu)
    bosch (tez nie pamietam modelu)

    GE swiecily prawie rok, po czym jedna sie przepalila, a kolejna swiecila
    3mce.
    bosch ok 6mcy i przepalily sie obie w przeciagu kilku dni.
    night breakerow nie kupuje bo mi padaly od m-ca do 2-3 max.

  • 7. Data: 2014-01-03 12:41:03
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 01/03/2014 12:11 PM, Franc wrote:
> [...]
    >
    > Na pewno nie wchodzą w grę przeróbki na chińskie xenony itp.
    >
    > Myślałem bardziej o włożeniu innych żarówek H7 (mam teraz jakieś zwykłe i

    Zdecydowanie warto.
    Co więcej, żarówka nawet "zwykła" ale markowa potrafi świecić dużo
    lepiej niż "zwykła" noname.

    > Mam świadomość, że te wzmacniane +30% i podobne wynalazki będę miały
    > krótszą żywotność, ale to mi nie przeszkadza.

    Polecam sposób: załóż sobie LEDy do jazdy dziennej.
    Jestem fanem wzmocnionych żarówek, niestety jazda 24h na światłach a co
    za tym idzie częste włączanie i wyłączanie świateł skutecznie zabija
    żarówki, te wzmacniane szczególnie.
    Zanim założyłem LED DRL zmieniałem żarówki co 6-8 miesięcy, od kiedy mam
    LEDy jeżdżę już 2 rok na tym samym komplecie Philips Vision+.

    Co do samych żarówek bardzo polecam Osram Night Breaker.

    Aha, sprawdź napięcie na żarówkach, być może przyczyna słabego świecenia
    tkwi w przewodach zasilających żarówki.

  • 8. Data: 2014-01-03 12:52:45
    Od: s...@g...com

    Ja mogę polecić Bosch Plus 50 Plus Life - wytrzymywały ok.30 tys.km (1 rok jazdy, bez
    DRL).

  • 9. Data: 2014-01-03 13:02:05
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    > Myślałem bardziej o włożeniu innych żarówek H7 (mam teraz jakieś zwykłe i
    > tyle) i teraz pytanie - czy warto?

    Mam teraz Philips X-treme +100% i świecą ok - szukałem czegoś, co nie ma
    barwionej na niebiesko bańki i świeci jasnym, ostrym halogenowym światłem
    bez udawania ksenonu za pomocą niebieskiego filtra

  • 10. Data: 2014-01-03 13:05:56
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 3 Jan 2014 11:25:27 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Jezeli jestes w stanie przebolec krotsza zywotnosc to warto. Popatrz
    >za Osram NightBreaker albo za Philips X-treme Vision.

    Ja ostatnio wymieniłem z Philipsów Premium +30% na Tungsramy Megalight
    +90%. Różnica kolosalna, na korzyść tych drugich.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280