  • 1. Data: 2017-05-20 06:02:42
    Temat: Lexmark MX310dn skanowanie
    Od: yuras <y...@o...pl>

    Hejka

    Mam pytanie jak skanować na tej drukarce. Szyba do skanera ewidentnie
    jest ale na panelu są tylko przyciski kopiowania,telefonu i faksu. A
    czym zrobić do komputera skan ? Na Brotherach było to znacznie prostsze.

    dzięki,
    yuras

  • 2. Data: 2017-05-20 09:48:43
    Temat: Re: Lexmark MX310dn skanowanie
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A zainstalowałeś w komputerze sterownik Lexmarka do skanowania (do tego konkretnego
    modelu lub uniwersalny)?
    Skan prawdopodobnie trzeba robić z poziomu komputera.

    -----

  • 3. Data: 2017-05-20 10:06:48
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    A tu sprawdzałeś? http://bfy.tw/BtyT

    --
    Pozdrawiam,

    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 4. Data: 2017-05-20 14:46:29
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.05.2017 o 06:02, yuras pisze: