  • 11. Data: 2019-03-15 18:39:40
    Temat: Re: Liczniki.
    Od: T <t...@d...pl>

    W dniu 2019-03-15 o 18:05, Trybun pisze:

    > I o to chodzi. Nic mnie nie obchodzi to że ktoś tam dłubie przy liczniku
    > w swoim aucie.
    A co powiesz o taksówkarzu?

  • 12. Data: 2019-03-15 18:46:23
    Od: T <t...@d...pl>

    W dniu 2019-03-15 o 18:06, Trybun pisze:

    > Państwo daje mi gwarancje że nie złapie francy w knajpie?

    Nie w knajpie, tylko nieświadomie od personelu.

    ttps://mojafirma.infor.pl/zakladam-firme/restauracja
    /701754,Badanie-sanitarno-epidemiologiczne-do-pracy-
    w-gastronomii.html

    > Że przytoczę klasyka - 'co Ty wiesz o syfie"..

    Nic.

  • 13. Data: 2019-03-15 20:18:30
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-15 16:03, elmer radi radisson wrote:

    > Tak, dopoki nie sprzedaje auta, to wlasciwie jego indywidualna sprawa.
    > Inaczej sie to zaczyna nazywac, jak dlubnie przy liczniku i chce
    > sprzedac tak auto.

    Musiałby jeszcze twierdzić, że to autentyczny przebieg. Inaczej jest to
    tylko prawo właścicela do robienia ze swoją własnością co mu się podoba.

    Normalnie to licznik jest dla właściciela by sobie mierzył. Sobie!

  • 14. Data: 2019-03-15 20:19:43
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-15 16:11, T wrote:

    > Przecież nie kręcą licznika dla siebie tylko pod kupującego aby go wydymać.
    > Gdyby samochód nie szedł na sprzedaż mało kto by kręcił.

    No i nie myłby auta :-)

    > Inaczej, czy jak idziesz do restauracji to nie chcesz mieć państwowej
    > gwarancji, że personel nie mia syfa?

    Wolałbym coś pewniejszego niż "gwarancja" państwa

  • 15. Data: 2019-03-15 20:21:31
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-15 18:46, T wrote:

    > Nie w knajpie, tylko nieświadomie od personelu.

    Aaa personelu. Jaka jest szansa złapać coś?

  • 16. Data: 2019-03-15 20:28:13
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 15.03.2019 o 20:19, kk pisze:

    > Wolałbym coś pewniejszego niż "gwarancja" państwa

    Co proponujesz, geniuszu?

    --
    Kaczin

  • 17. Data: 2019-03-15 20:38:45
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-15 20:28, Kaczin wrote:

    > Co proponujesz, geniuszu?

    Ale to jakiś realny problem, że ktoś ma syfa?

  • 18. Data: 2019-03-15 20:45:13
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 15 marca 2019 14:38:49 UTC-5 użytkownik kk napisał:

    > Ale to jakiś realny problem, że ktoś ma syfa?

    Czasem tak:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Mary_Mallon

  • 19. Data: 2019-03-15 20:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Od dzisiaj kary za krecenie i wymiane licznikow bez odhaczenia sie
    > na stacji diagnostycznej. Dodatkowo obowiazek spisywania licznikow
    > w czasie kontroli przez sluzby rozne majace prawo do kontroli
    > pojazdow.

    Z ciekawości - co ma zrobic posiadacz samochodu ktorego producent nie
    przewidział, ze dieslem jezdzi sie wiecej niz 400kkm i na tym przebiegu
    licznik stanał? :)
    Cieszyc sie!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 20. Data: 2019-03-15 21:00:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Popelniasz pewien blad. Ludzie nie sa samo swoi a panstwowi. W zwiazku z tym wszystko
    co maja, lacznie z dziecmi, jest panstwowe. Panswo jedynie pozwala na kupienie i
    uzytkowanie samochodu. Sa tacy co sie o tym przekonali. Dostali wezwania od wojska i
    musieli dostarczyc swoje samochody do jakis cwiczen. Nie wierzysz to wpisz w
    wyszukiwarke wojsko zabiera samochody.