  • 21. Data: 2019-03-15 21:00:51
    Temat: Re: Liczniki.
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 15.03.2019 o 20:38, kk pisze:

    > Ale to jakiś realny problem, że ktoś ma syfa?

    Czyli po prostu, tak sobie pierdolisz bez sensu.
    Do przewidzenia.

    --
    Kaczin

  • 22. Data: 2019-03-15 21:31:06
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-03-15 20:18, kk wrote:

    > Musiałby jeszcze twierdzić, że to autentyczny przebieg.

    Jesli sprzedawca dlubnal licznik, wiec ma pelna swiadomosc faktu ze
    nastapila zmiana przebiegu i sam jej dokonal, a sfalszowany przebieg
    wpisal do umowy i podpisal sie pod tym, to do faktu zaistnienia
    oszustwa nie potrzeba nic wiecej.

    --

    memento lorem ipsum

  • 23. Data: 2019-03-15 21:36:57
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-03-15 18:05, Trybun wrote:

    > I o to chodzi. Nic mnie nie obchodzi to że ktoś tam dłubie przy liczniku
    > w swoim aucie. Sprzedaż auta to także sprawa indywidualna. Reżym nie
    > musi mnie włączać do tego procesu.

    Wypada sie cieszyc, ze dla uproszczenia nie zakazal prewencyjnie po
    prostu odsprzedazy samochodow ;)

    A z ciekawosci, czemu przeszkadza Ci uregulowanie zakazu dlubania
    w licznikach? Uwazasz ze spaczony brakiem takowego krajowy rynek
    dwudziesioletnich aut z przebiegiem "167 tysiecy" jest ok?

    --

    memento lorem ipsum

  • 24. Data: 2019-03-15 21:53:40
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-15 21:00, Zenek Kapelinder wrote:
    > Popelniasz pewien blad. Ludzie nie sa samo swoi a panstwowi. W zwiazku z tym
    wszystko co maja, lacznie z dziecmi, jest panstwowe. Panswo jedynie pozwala na
    kupienie i uzytkowanie samochodu. Sa tacy co sie o tym przekonali. Dostali wezwania
    od wojska i musieli dostarczyc swoje samochody do jakis cwiczen. Nie wierzysz to
    wpisz w wyszukiwarke wojsko zabiera samochody.

    Koncepcja niewolnictwa ciągle ma swoich zwolenników

  • 25. Data: 2019-03-15 21:58:28
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-15 21:31, elmer radi radisson wrote:

> [...]
    > nastapila zmiana przebiegu i sam jej dokonal, a sfalszowany przebieg
    > wpisal do umowy i podpisal sie pod tym, to do faktu zaistnienia

    Ojej, wpisał bo kupujący chciał. Nie wynika z tego, że miał być
    autentyczny w tym sensie o jakim mowa. Jak umył samochód to też nie
    dlatego, że ma go takiego od nowości tylko dlatego, że takiego chciał
    pokazać.

  • 26. Data: 2019-03-15 22:33:40
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15-03-2019 o 20:21, kk pisze:

    > Aaa personelu. Jaka jest szansa złapać coś?

    Pojedź gdzieś, gdzie nie obowiązują przepisy sanitarne i sprawdź.
    W takich Indiach - bliska 100%.

  • 27. Data: 2019-03-15 22:48:35
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-15 22:33, Cavallino wrote:

    > Pojedź gdzieś, gdzie nie obowiązują przepisy sanitarne i sprawdź.
    > W takich Indiach - bliska 100%.

    Od personelu?

  • 28. Data: 2019-03-16 00:15:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Trybun pisze tak:

    > I o to chodzi. Nic mnie nie obchodzi to że ktoś tam dłubie przy
    > liczniku w swoim aucie. Sprzedaż auta to także sprawa
    > indywidualna. Reżym nie musi mnie włączać do tego procesu.

    Nie darmo nabijają się z Polaków. Widzeliście taki kubek co ma ucho w
    środku ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 29. Data: 2019-03-16 08:26:39
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15-03-2019 o 22:48, kk pisze:

    > Od personelu?

    Między innymi, dokładnie ciężko stwierdzić, bo niekt tego nie sprawdza.
    Zresztą co Ci za różnica?
    Brak kontroli = wszechobecny syf.

  • 30. Data: 2019-03-16 09:07:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To nie koncepcja tylko prawda. Jestes takim samym niewolnikiem jak jakis Twoj przodek
    byl za Mieszka I. Zmienilo sie tylko to ze wtedy nie mogles wybrac pana a teraz
    teoretycznie mozesz. Jak bys byl wolnym czlowiekiem to nie musialbyc uzyskiwac
    uprawnien zeby legalnie jezdzic samochodem. Moglbys nie isc bez poniesienia
    konsekwencji na szczepienie ze swoim dzieckiem itd.