  • 51. Data: 2011-07-16 08:59:08
    Temat: Re: Lightroom - licencja
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-07-16 02:27, kamil pisze:

    > Takie rzeczy MS supportuje też w przypadku OEMów, chodziło mi o typową
    > "pomoc techniczną", która jest zazwyczaj bezużyteczna. :)

    Nie supportuje. Opisałem w innym miejsxu.

    JD

  • 52. Data: 2011-07-16 09:53:55
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 14 Jul., 12:04, Tomek Łabuz <j...@g...com> wrote:

    > to nawet nie OEM, ściąga się triala z adobe a od sprzedających numerek,
    > który jednak nie przechodzi aktywacji u adobe, na reklamację dostaje się
    > drugi numerek, potem nawet trzeci... (chyba jakiś automat odpowiada :) )
    > w każdym razie znam kogoś kto się nadział, bo mu na cenie zależało,
    > także musiał zapłacić drugi raz :)
    > to już lepiej na dziecko kupić wersję dla uczniów, może to też średnio
    > eleganckie ale przynajmniej nie kradzione, jak się okaże, że na tym się
    > zarabia można adobiemu dorzucić za pełną wersję i wszyscy powinni być
    > zadowoleni

    tutaj jest odpowiedz dlaczego pojawiaja sie na rynku tansze oryginaly:

    http://www.edv-buchversand.de/adobe/url.php?cnt=ligh
    troom3&apid=60741

    tyle jest ten program warty . 300 eu to za duzo za taki brak ergonomii
    i wygody obslugi.

  • 53. Data: 2011-07-18 21:04:14
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <6...@t...goo
    glegroups.com>,
    XX YY <f...@g...com> wrote:

    > tutaj jest odpowiedz dlaczego pojawiaja sie na rynku tansze oryginaly:
    >
    > http://www.edv-buchversand.de/adobe/url.php?cnt=ligh
    troom3&apid=60741

    O, niezla oferta.
    Przeplacilem.

    > tyle jest ten program warty . 300 eu to za duzo za taki brak ergonomii
    > i wygody obslugi.

    Kwestia gustu.
    Mi odpowiada.
    I do tego co robie nadaje czyli wolanie i obrobka RAWow nie widze niz
    lepszego.

    TA