  • 11. Data: 2010-08-26 15:24:39
    Temat: Re: Lightroom z ebaya?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "limies" napisał
    Mojego MACa tez kupowałem w UK zaoszczedziłem 5000zł - dostem w dwa
    dni przez DHL[...]

    Eeee, to normalka.
    Ja miałem rekord świata. W piątek kupiłem na eBayu obiektyw. Jak w
    poniedziałek po południu zadzwonił listonosz to w pierwszej chwili nie
    mogłem sobie przypomnieć co ja zamawiałem. Gdy powiedział, że to coś z UK to
    o mało nie padłem przed furtką na trawnik ; )

    Nie wiem dlaczego i jakim cudem ale poczta UK - PL działa niebywale
    sprawnie.

    adam

  • 12. Data: 2010-08-26 15:30:19
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    adam wrote:

> [...]
    > UK to o mało nie padłem przed furtką na trawnik ; )
    >
    > Nie wiem dlaczego i jakim cudem ale poczta UK - PL działa niebywale

    Zegarek z Japonii:

    1. Poniedziałek zamówienie.
    2. Wtorek wysyłka.
    3. Czwartek - zegarek w warszawie.

    A potem tydzień na cle :)))))))

  • 13. Data: 2010-08-26 15:31:06
    Od: Łukasz K. <i...@l...pl>

> [...]
    > to o mało nie padłem przed furtką na trawnik ; )
    >
    > Nie wiem dlaczego i jakim cudem ale poczta UK - PL działa niebywale

    Potwierdzam.
    Z UK do PL jest szybciej niż z PL do PL.

    Mam czasem wrażenie że poczta ma jakieś stare mapy - wysyłająć z UK do PL
    list/paczka idzie 3-4 dni a z PL do UK minimum 5.

    Lukasz

  • 14. Data: 2010-08-26 15:55:38
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adam" napisał
> [...]
    > mogłem sobie przypomnieć co ja zamawiałem. Gdy powiedział, że to coś z UK
    > to o mało nie padłem przed furtką na trawnik ; )

    i że to niby szybko? w poniedziałek ok.godz.14-16 (naszego czasu) znajomy
    wysyłał bratu z usa lampę błyskową (żeby nie było że OT ;) a we wtorek
    między 12 a 13 był kurier UPS-a z paczką. Co ciekawe szło to w stylu "paczka
    w paczce" - przesyłka na adres sortowni UPS-a w Krakowie, tam nadanie nowego
    listu przewozowego i transport do Warszawy. Fakt, przesyłka kosztowała chyba
    coś ze $100, ale w sumie cenowo lampa i tak wyszła jakieś 15% taniej niż
    u nas

  • 15. Data: 2010-08-26 17:24:15
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" napisał

    > Zegarek z Japonii:
    >
    > 1. Poniedziałek zamówienie.
    > 2. Wtorek wysyłka.
    > 3. Czwartek - zegarek w warszawie.
    >
    > A potem tydzień na cle :)))))))

    Aaaaa, tak, też to znam : )
    Nawet kiedyś się zastanawiałem czy nie byłoby podstaw do tego żeby zażądać
    zwrotu od UPS za czas dostarczenia. Płacisz za ekspres, a tu tydzień
    wachlowania z AC.
    Ale odechciało mi się kombinowania i przesytałem kupować za morzami.

    adam

  • 16. Data: 2010-08-26 17:24:15
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Tomek" napisał

> [...]
    > chyba
    > coś ze $100, ale w sumie cenowo lampa i tak wyszła jakieś 15% taniej niż

    No dobra, ale UPS to UPS. To była zwykła, niedroga paczka pocztowa. Na
    starcie liczyłem na tydzień - i z tego bym się cieszył.
    Ale fakt, doszło ultra szybko. Ze Stanów, w czasach przed naszą akcesją do
    UE, o ile dobrze kojarzę, szło UPSem dwa, trzy dni. Od 2004 roku praktycznie
    wszystko co zamawiałem szło już przez cło i VAT więc sobie odpuściłem dalsze
    zakupy, a kupowałem niemało w USA i Australii. W życiu mnie nie oclili.
    Widać UE spowodowało uszczelnienie granic i celnicy musieli się solidnie
    wziąć do roboty.

    adam

  • 17. Data: 2010-08-26 17:56:47
    Od: Kell a <k...@n...com>

    Mateusz Ludwin <n...@s...org> napisał(a):

    >Chodzi mi o to, czy taka wersja nie będzie robić problemów przy aktywacji, czy
    >to jest legalne itd...

    Przeciez mozna kupic sobie bedac w anglii oryginal jakiegos programu
    i potem z notebookiem jezdzic po swiecie - co to przeszkadza w aktywacji?
    jeszcze nie widzialem softu, ktorego nie mozna aktywowac w kraju innym
    niz sie go kupilo

  • 18. Data: 2010-08-26 18:00:59
    Od: Agnieszka Krysiak <j...@g...com>

    On Aug 26, 1:26 pm, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:

    > A tu jeszcze lepiej, bo z UK:
    >
    > http://cgi.ebay.com/NEW-GENUINE-Adobe-Photoshop-Ligh
    troom-3-Win-Mac-/...

    A tu jeszcze lepiej:
    http://www.google.co.uk/products/catalog?hl=en&q=lig
    htroom+adobe&cr=countryUK|countryGB&um=1&ie=UTF-8&ci
    d=5336568913462706456&ei=p6p2TLPBNYTn4AbRp-DDBg&sa=X
    &oi=product_catalog_result&ct=result&resnum=3&ved=0C
    D8Q8wIwAg#

    > Czemu to jest takie tanie?

    Pytanie powinno brzmiec: dlaczego w Polsce jest to takie drogie?

    Ag
    --
    see see
    http://flickr.com/jazzwink

  • 19. Data: 2010-08-26 18:12:28
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 26 Aug 2010 11:00:59 -0700 (PDT), Agnieszka Krysiak na
    pl.rec.foto.cyfrowa napisał(a):

    > Pytanie powinno brzmiec: dlaczego w Polsce jest to takie drogie?

    Pogooglaj co to za firma Wimal, i jakie samochody posiada w swojej
    stajni ;)

    "Niedola ludzi jednoczy. Safona"

  • 20. Data: 2010-08-26 18:48:37
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd adam napisał(a):

    > Widać UE spowodowało uszczelnienie granic i celnicy musieli się solidnie
    > wziąć do roboty.

    Po prostu wycofali ich z naszych otwartych granic i przerzucili do
    przeglądania paczek. ;)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik